Littekencreme?

hallo allemaal,

Onze dochter heeft een wondje op haar wang, wat niet goed geneest omdat mevrouw hier continu aan krabt, wat we ook doen, iets erop plakken, creme noem maar op het helpt niet, waardoor het steeds open gaat.

Nu heeft ze inmiddels een litteken, als het ware een diep kuiltje in haar wang, rood en best lelijk. Dit is aan de bovenkant en aan de onderkant is het nog steeds open.

nu kwam een tante met het idee om als het helemaal dicht hier litteken creme op te doen. Maar is dit iets voor peuters?

groetjes Jeuly

Lilypie Third Birthday tickers

Ja hoor kan makkelijk voor peuters. Hebben wij ook gedaan.

Ik zou geen dure echte littekencrème kopen. Ik stond eens voor zo’n crème bij de apotheek en daar hadden ze iets van Dr. van der Hoog voor een flink bedrag. Toen adviseerde de apothekersassistente me om naar het Kruidvat te gaan en daar een klein potje Oogcontourcrème van het eigen merk te kopen. Kost veel minder en het is zo ongeveer hetzelfde spul. Het gaat namelijk om de vitamine E die erin zit. En vitamine E is altijd hetzelfde dus dan maakt het niet uit of het in een dure of goedkope crème verpakt zit.

Dus gewoon die oogcontourcrème bij het Kruidvat kopen. Zag het toevallig laatst hier in het filiaal weer staan. Stond in een schap naast de make up met meerdere oog- en gezichts-produkten. Klein glazen potje met een laveldelblauw etiketje waar een madeliefje op staat.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 28 May 2012 16:22:51