Ff wat foto’s showen van Lisa haar nieuwe kamer…
Lisa vindt 'm helemaal geweldig, met al haar prinsessenspulletjes.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).
Ff wat foto’s showen van Lisa haar nieuwe kamer…
Lisa vindt 'm helemaal geweldig, met al haar prinsessenspulletjes.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).
wat een mooie kamer daar zul je veel speel en slaap plezier hebben
groetjes marielle mama van tanja 10-10-01
Zoooo Lisa, wat heb jij een mooie kamer zeg!
Het lijkt wel een beetje op een prinsessenkamer met die mooie gordijnen, de prinsessen posters etc. en natuurlijk jij zelf!
Wat zie je er mooi uit!
Nou, jij zal wel lekker slapen of niet?
Groetjes, mamma van Stephan (23 juni 2001)
P.S. Je mamma staat er mooi op, met haar dikke buik
Gewijzigd door - Bieb op 11 Oct 2004 18:26:45
Nou zeg wat zul jij lekker slapen op zon kamertje lisa. Heb je nog plek voor een loge ? Zullen je vriendinnen ook wel mooi vinden he, zo
n echt prinsessenvertrek. Ik denk dat zelfs die van Maxima geeneens zoooooo mooi is. Slaap lekker !!!
Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003
Ze hebben het allemaal over lekker slapen, maar als ik zo’n mooi kamertje had, zou ik niet meer slapen hoor, maar de hele nacht lekker gaan spelen en om me heen kijken. Mooie kamer hoor!
Knuffel Jens en Mats
Wat ik al had verwacht…Lisa is altijd al een slechte slaper geweest in een andere omgeving. Om kwart over 11 gisterenavond begon ze te huilen; bij mamma slapen.
Oké meisje kom maar weer lekker bij mamma liggen, was inmiddels alweer 4 nachten geleden.
Ze ging gisteravond trouwens zonder problemen naar bed en slapen. We proberen het vannacht gewoon weer.
Ja, of je nou een heel erg mooie kamer hebt gekregen of niet, nieuw is ie wel
Zulke mooie spullen, wen er maar rustig aan hoor, en een dezer nachten slaap je lekker in je mooie bed.
succes pap en mam
groet
Mo
Groet, Mo
O jee, een nieuwe kamer is natuurlijk wel erg vreemd weer. Daar moet Lisa nog even aan wennen.
Hoe is het afgelopen nachten gegaan?
Groetjes Carola
De eerste 2 nachten heeft ze dus bij ons gelegen, halverwege de nacht werd ze huilend wakker.
Maar…vannacht heeft ze de hele nacht in haar eigen bedje geslapen. Ik heb haar 1 keer horen roepen maar ze praat ook wel eens in haar slaap (heeft ze van d’r vader).
Ik heb dus goede hoop dat het wel goed komt.
he wat knap lisa goed gedaan je bent een hele grote meid ,
groetjes marielle mama van tanja
Hihi, wat vertelt haar vader dan allemaal in zijn slaap!!
Maar ik ben blij om te horen dat het goed is gegaan, hopelijk blijf het deze kant opgaan!
Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003
Hahaha, die verteld hele verhalen over zijn werk als hij het bijvoorbeeld erg druk heeft gehad. Toen we net samen waren zag hij dingen in zijn slaap die er niet waren. Hij weet het zelf niet en ik vond het wel grappig toen. Hij riep ook regelmatig om zijn moeder. Mijn vader is zich een keer rot geschrokken toen wij daar sliepen, Denn riep echt keihard in zijn slaap; mamma!!!
Dus mijn vader kwam helemaal verward binnenstormen, die dacht dat er heel wat aan de hand was. Denn lag gewoon te slapen en heb tegen mijn vader gezegd dat het normaal is dat hij zo doet.
Gelukkig is het nu een stuk minder.
Lisa zingt vaak in haar slaap, ook zo’n leuk gehoor. Ze roep ook vaak om pappa of mamma en dan ga je kijken, ligt ze heerlijk te slapen.
Ze heeft trouwens de afgelopen nachten heerlijk in haar eigen kamer geslapen.