... Lisa zomaar ineens

… zelf is gaan eten met een vork!!! Ik mocht haar niet meer “voeren” en dus lieten we haar wat aanmodderen met een vork en ja hoor, zowel de macaroni als de spinazie-prak gingen naar binnen! Er ging verbazingwekkend weinig naast… blijkt maar weer dat die ukkies vaak meer kunnen dan we denken

Haha wat knap van Lisa ^^ en ook super handig, kun je tenminste echt met zijn allen aan tafel savonds zonder dat eentje het eten koud krijgt.

Wat goed! Weer een mijlpaal En handig hè, kan je je tenminste op je eigen bord richten.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

ow wat knap van lisa !!! ik hoop dat pippy ook zo snel is !!!
super goed !

Goed he, Morgan deed het ook, met de nadruk op deed. Nu is het meer rommelen, maar ja zal de leeftijd wel zijn

Groetjes,

Michèle

hier een mop hetzelfde als morgan haha, t ging een hele tijd goed maar de laatste tijd is het een hoop gerommel maar ik mag ook zeker niet helpen.

maar absoluut knap van Lisa! en idd zo zie je maar hoe snel het inene kan gaan en dat ze eigenlijk al zoveel kunnen/weten.

liefs,
Rinske

Ja ik had het echt nooit verwacht en vond haar eigenlijk al laat dat ze het zelf ging doen , maar goed iedereen zegt ook dat ik haar niet moet vergelijken met Nikki… die zat namelijk op haar eerste verjaardag met haar taartje te wachten op een vork zodat ze kon gaan eten hahaha, niks met de handjes!! Dus dan is Lisa toch nog redelijk snel volgens jullie hihi en ik maar denken dat zelf eten heel vroeg kwam !!