Lisa wil niet met Stephan trouwen!

Hihi, Denn, Lisa en ik hadden het over trouwen vanmorgen. Een uurtje later of zo toen we het allang niet meer over trouwen hadden zei ik tegen Lisa dat Stephan zaterdag komt spelen.

Toen vamiddag zegt Lisa ineens; ik ga niet met Stephan trouwen en ook niet met Stijn (ander vriendje van Lisa).
Dus ik vraag aan haar met wie ze dan gaat trouwen, zegt Lisa; Liever met pappa!!!

Ik moest er wel om lachen, zeker omdat ze 2 gesprekken met elkaar in verband had gebracht.

Maar helaas Bieb Lisa wil dus niet met Stephan trouwen. Misschien komt er zaterdag wel verandering in als ze hem live heeft gezien.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Whahahaha heel goed hoor meid. Uithuwelijken doen we al lang niet meer. Maaruuummm die Stephan he die mag er volgens mij wel zijn hoor meid !!! ( hihihi ) toch veel plezier zaterdag samen.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Nou ja, dan weet Stephan het vast, anders zou ie misschien al plannen maken

leuk zeg, zulke gesprekken zijn dus duidelijk nog niet afgelopen als je het er niet meer over hebt

mo

Hahahahahahhahahahah!!!
Lig hier echt helemaal in een deuk joh!

Nou, ik zal het morgenochtend meteen tegen Stephan zeggen
Gelukkig heeft hij nog een buurmeisje dat een jaar jonger is dan hij en die smoooooorverliefd op hem is
En ehm…hij wacht ook nog stééds tot Sofie eens besluit dat ze toch maar niet met Jordy gaat trouwen later

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 08 Feb 2005 20:56:43

Whahaha uitgehuwelijkt via ikke ben hihihi, dat zou wat zijn.

Hihi en alle leden van Ikkeben worden dan uitgenodigd voor het huwelijk, zal een flink feessie worden!!!

We zullen zien hoe het klikt zaterdag.

Heb je nog trek in appeltaart, Bieb?

quote:
Heb je nog trek in appeltaart, Bieb?

Altijd!!

Komt voor de bakker!!!

er moet dus gewoon een lijst gemaakt worden, van de kindjes, leeftijden, voorkeuren etc etc.
vast op tijd beginnen met een dating bureau.
hebben ze ruim de tijd om elkaar te leren kennen enzo

“ikke ben uitgehuwelijkt”

Mo

jordy en sofie zijn vanaf 16 juni 2001 al een stel, en da’s officieel bevestigd met de overdracht van een paar kamelen op 3 augustus 2001

groetjes Kim, mama van

en

ja, Kim, daar noem je wat! dat moet dan ook geregeld zijn natuurlijk, een nuttige bruidsshat!
drie kamelen? hmmmmmm dat is nog heel niet veel! denk dat Jordy niet goed genoeg heeft onderhandeld!
maar ja: contract is contract he? komt ie niet meer onderuit

Mo

En toch heeft Steef nog steeds zijn zinnen gezet op Sofie
Wij bieden bij deze 5 kamelen en een geit erbij! (kom op Tries, waar blijf je? )

Geintje…

Hmmmmmmmmmmm Daantje van Diana woont lekker dicht bij. Ongeveer dezelfde leeftijd, dan moet ik ook maar alvast een bruidsschat sparen hihihi hahaha erg leuk zo`n topic !!!

Ik heb dus een dame en heer in de aanbieding. Astrid als jij nu nog een meisje krijgt, misschien wel leuk voor Cas!!!
Tja kamelen heb ik niet, wel 2 katten!!!

He jolanda, Weer effe proberen te vissen ??? Hihihi

quote:
He jolanda, Weer effe proberen te vissen ?????? Hihihi

LOL

Maar eh…Jolanda, je moet Lisa nog effe niet “in de aanbieding” gooien hoor!
Misschien is ze zaterdag, als ze Stephan weer een keer “live” ziet, wel verkocht!

Dat is waar, dan bewaar ik haar nog even!!!

Vissen, nee hoor!! We zien het wel over een paar maanden.

hihihihhiihhahahaha ik leg helemaal in een deuk.maare ik heb ook nog een mooie meisie in de aanbieding hoor, ze heeft bruin lang krullent haar en ze heeft blauw groene ogen ,en is erg lief ihiihih,ze is 3 jaar en 4 maanden hihiihihih

groetjes marielle mama van tanja

binnenkort komt de foto, maak even een nieuwe ,dus even gedult . het komt allemaal goed

groetjes marielle mama van tanja

he zaan bewaar je dochtertje maar voor mijn zoontje Nicky die is nu 4 jaar en 4 maanden,is dus een jaar ouder mooi leeftijdsverschil,ik scheelt ook een jaar met Nicky’s vader.

Nicky is nog niet bezet.
Dus bij deze,hihihihi

Groetjes bibi

Bianca moeder van Nicky 22-09-2000.