Lisa weer goedgekeurd is op het CB!

Lisa moest vanmiddag om 14.30u op het CB zijn, zo’n rottijd voor haar! Dan slaapt ze nog, dus huilend wakker geworden… Op het CB meten (82,5cm) en wegen. Ik was heel verbaasd dat ze nog niet eens 10 kg weegt!!! Ze weegt er 9,6 en zit dus met lengte boven en met gewicht ver onder het gemiddelde. Nikki had dit ook, maar die woog met 16,5 maand echt al wel meer dan 10kg… Zou het gemiddelde veranderd zijn in 6,5 jaar hihi?! Ze eet namelijk niet, maar ze vreet!! En gewoon bijna niks aankomen… Zou bijna denken dat ze een schildklier probleem heeft, maar daar is ze na geboorte uitgebreid op getest… Verder was alles goed, alleen bleef de arts maar doorhameren op dat ze niet gekropen heeft (tja ze was een billenschuiver)… Die snapte ik niet zo goed, want ze loopt toch nu?! Ze liep kwa spraak ver voor en de rest was normaal! Eigenlijk nog steeds een 2-lingzus van Nikki hihi, met 6,5 jaar verschil!

Hoi yavahn,
Wat goed zeg van die kleine pork, enne ik heb nu nog niks binnen van het cb.
Kun je nagaan mees en lisa zijn van de zelfde tijd ong. Heb mees van de week ook op de weegschaal gezet hier en meneer zat ook op de 9,6 kg, kwa lengte schat ik hem op 84cm. Hier dus ook een dunne lange pier en net als jullie lisa vreet hij als een beer. Je kunt er toch niks aan doen. Ben alleen nu benieuwd waneer ik een afspraak krijg hiero…

Gr Patries

Hoi hoi,

ik heb ook zelf maar gebeld en bleek dat ze hier achter liepen door ziekte van de artsen… maar goed, zelf dus gebeld en wel gelijk een afspraak kunnen maken… nooit geen brief gezien…

Grtz Von

Wat fijn dat ze weer goedgekeurd is.

En ach dat ze zowel met lengte als gewicht onder het gemiddelde zit lijkt me niet erg. Zolang de verhoudingen maar goed zijn zeg maar. En je weet dat ze goed eet.

Belachelijk trouwens dat ze zo moeilijk deden dat Lisa nooit gekropen heeft. Alsof jij daar iets aan kan doen. Ze gaan het doen of ze doen het niet. Zie het probleem niet zo. Ze ontwikkelt zich tenslotte verder heel goed en loopt al.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

@Sandra: Ze zit juist niet in verhouding hihi, lengte boven en gewicht onder het gemiddelde
Ja, dat ze daar zo moeilijk over deed snapte ik dus ook niet, ze vroeg ook of ik nog bij de fysio met haar liep daarvoor? Euhm… nee dus, want ik zie het probleem niet!

Hihi dan had ik het verkeerd begrepen. Ach ik zou me er alsnog niet druk om maken. Zolang jij weet dat ze heel goed eet kun je er verder ook niks aan doen. Het zou wat anders zijn als ze zich slecht ontwikkeld en heel weinig eet. Maar ze is verder vrolijk en ontwikkeld zich goed. Je kan haar moeilijk nog voller proppen, omdat ze moet aankomen.

Je hebt het tenslotte bij volwassen ook. De een kan eten wat hij wil zonder aan te komen en de ander komt al heel snel aan.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Hoi yavahn,
Heb net ff in het cb boekje gekeken en hier moeten ze met 18mnd, mees is nu bijna 17mnd dus het kan nog 'n maandje. Wat ik me af vraag hoe het dan bij jullie zit, welke “hoeveel maanden” afspraak heb jij nu gehad dan.
Belachelijk dat ze zo reageerde op dat ze niet gekropen heeft.
Ken wel meer kindjes die dat over geslagen hebben, en niet bij een fysio zijn geweest.
Net wat je zegt geen punt van maken.

Gr Patries

Heeft dat gedoe over dat niet-kruipen niet iets te maken met de ontwikkeling van de hersenhelften en de gedachte dat kindjes die niet gekropen hebben later grotere kans hebben om dyslectisch te zijn? Dacht dat het zoiets was. Hoe dan ook, je doet er toch niets aan, dus heeft weinig zin om een punt ervan te maken vind ik. Fijn dat alles met Lisa verder goed was!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers