Yavahn, gefeliciteerd met de verjaardag van jullie dichter en een fijne dag!
Groetjes,
Sandra

Yavahn, gefeliciteerd met de verjaardag van jullie dichter en een fijne dag!
Groetjes,
Sandra

Van harte gefeliciteerd met je peutertje Een hele fijne dag gewenst! Lekker genieten met zn allen
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Gefeliciteerd Lisa…
Ook alweer 2 jaar, geniet met papa, mama en je grote zus.
Fijne dag!
Gr Patries

Lang zal ze leven, lang zal ze leven… (oh ben ik blij dat dit zonder geluid gaat )
Maak er een mooie dag van meissie enne pappa, mamma en Nikki ook gefeliciteerd natuurlijk.
Groetjes,
Michèle

Gefeliciteerd!!!
Hopelijk hebben jullie een gezellige dag.
En wordt je lekke rverwend
Liefs, Anne

Van harte gefeliciteerd! Maak er een mooie dag van (in het zonnetje? nog steeds?) hopelijk voor jullie!

Gefeliciteerd Lisa!! een fijne dag
Mama, papa en nikki ook gefeliciteerd.
Heb je mooiwe cadeautjes gehad?
Liefs Michelle
Hoi hoi,
bedankt allemaal!!! We hebben het afgelopen zaterdag al gevierd en helaas had de helft van de visite wel afgezegd… mijn ouders komen zometeen nog even, want die waren op vakantie! Mijn beste vriendin komt over 2 weken (ook op vakantie) en mijn oma heeft haar bovenarm gebroken en een hoop ribben gekneusd door een val al enkele weken geleden, dus die kon niet auto-rijden en het is dus afwachten wanneer zij komt… Ze is goed verwend en heeft van ons een loopfietsje gehad, maar helaas kan ze net niet helemaal met de voetjes op de grond… nog eventjes groeien dus! En mama? Die is moe van al die taarten bakken !
Groetjes Von

Gefe;iciteerd en fijn dat het ze goed verwend is. Ze kan vanzelf met de voeten op de grond