... Lisa nu papa zegt?!

Nikki zei ook met 7,5 maand haar eerste echte woordje namelijk “mama”, maar helaas Lisa zegt heel de dag door “papa” en nee, niet van babababbaba, maar echt heel bewust en gericht “papa”!! Papa helemaal trots natuurlijk, maar ja, is ook niet vreemd, want papa is in het begin het meest bij haar geweest! Neemt niet weg dat ik net zo trots ben hoor

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie

Wat snel zeg, goed hoor! Leuk voor papa, jammer voor mama?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ha ha ha hier is het ook alleen maar daddy hoor en heel soms mamma. Maar wel knap van der.

Groetjes,

Michèle

echt goed hoor! leuk
jammer idd dat het geen mama is, MAAR treur niet, dat komt nog!
rico zei met 6 mnd constant (duidelijk ook) papa
sinds ie 8 mnd is is het constant MAMA mama mama mama.
papa mag ook wel een keer hoor!
zo heeft ie juist een goede smoes dat ik mn bed weer uit mag

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Hahahaha, ja das waar, ik ben er ook niet echt rouwig om, want die oudste roept al bij elke zin die ze begint… Maahaaaaaaaaaaammmmmmmmm… zodat ik af en toe ook wel eens zeg… Makkelijke naam he mam, je hebt ook nog een papa

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie

Goed van Lisa zeg! Hier is het dan weer papa en dan weer mama. Soms zit ze in de auto en zegt ze opeens ‘pahpah’. Terwijl hij helemaal niet in de auto zit. Als er iets is of als ze iets wil, zegt ze vaak (zeurderig): mamamamamamah! Ik ben haar loopsloof!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Wat ontzettend snel, echt knap van haar hoor.

Tim zegt wel papa, maar nog steeds niet zo vaak.

En toen hij de leeftijd van Lisa had zei hij nog helemaal niets. Haha ja heel veel gebrabbel.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker