Lisa is tegen een lantaarnpaal gelopen

het was zoals je ziet in films. Lisa liep met haar handen voor haar gezicht en wij riepen nog; niet doen, kijk uit. Nee hoor mevrouw loopt boem tegen een lantaarnpaal en duikelt zo achterover. Het was ook net echt een film.
Gelukkig alleen een bult en blauwe plek op haar voorhoofd.
Later moest ze er zelf ook wel erg om lachen.
Ze ligt nu lekker op bed te slapen.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).

Jee, dat zal in eerste instantie wel even schrikken zijn geweest!
Gelukkig maar dat het achteraf allemaal is meegevallen en vooral dat ze er zélf om kan lachen

Groetjes, mamma van Stephan

jee wat erg zeg maar gelukkig is het goed afgelopen dikke knuffels lisa

groetjes marielle mama van tanja

Het leek een griezelfilm te worden, ik neem aan dat Lisa er toen niet om kon lachten, maar zo te horen is het toch een comedy geworden!

Ben benieuwd of ze nog vaker met haar handen voor haar gezicht gaat lopen!

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Volgens mij heeft ze haar dag niet vandaag want net onder het eten zat ze een beetje te klieren met als gevolg dat ze van haar stoel gleed. Hup met haar hoofd op de grond.

Morgen een nieuwe dag zonder te veel ongelukken.

Verder gaat het trouwens weer goed met haar, een klein bultje op haar voorhoofd maar verder niets te zien van haar loopje tegen de lantaarnpaal.

En ik denk inderdaad dat ze niet zo snel meer met haar handen voor haar ogen gaat lopen.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).

ojeeee een echte ongeluks dagje

geef er maar een dikke knuffel

ogossie, knuffeltje voor je mooie meissie

groetjes Kim, mama van

en

Nou wat een pech zeg vandaag. Gelukkig niks ernstigs hoor, maar ik zou wel geschrokken zijn inderdaad alhoewel ik me ook kan voorstellen dat het zo uit een film kon komen. Succes met de brikkebeen !

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

ochhhhhhhh nou diken zoen er op!

Tries

Liefs Tries

Nou ja zeg, die had duidelijk haar dag niet vandaag!

sterkte met de blauwe plekken!

groet, Mo

En dan ik nog weer effe

Arme Lisa, je had echt je dag niet vandaag hè?
Maar nu lig je vast lekker te slapen en dan morgen weer een nieuwe dag.
Hopelijk zonder vallen en stoten!
Welteruste-kus voor jou meis!

Groetjes, mamma van Stephan