Lisa in de bocht!

Lisa zit lekker op de bank met sticker in de weer te zijn, zegt ze ineens tegen mij; oude wijf!
Dus ik begin te lachen en vraag tegen wie ze het heeft, ‘tegen jou’, zegt ze nog doodleuk ook.
Toen ik vroeg of ze wist wat het betekende zei ze; nee.
Later zei ze gelukkig dat ik geen ‘oude wijf’ meer was.

Zo zie je maar van je kind moet je het hebben.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Hahahahahahha!!!
Daar ging je ego dan bijna
Fijn dat ze het niet meende hoor, hihi

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

Hihihi waar heeft ze dat nou weer vandaan joh ?

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Geen idee hoe ze eraan komt. Ze zei het ineens. Maar zo heeft ze wel meer dingen, dat ik denk; hoe kom je eraan!

Ik zei tegen haar dat ze zelf een oud wijf was, toen zei ze boos; Nee, ik ben geen oude wijf ik ben een prinses!

Hoe verzint ze het

Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)

a ja hoe komen ze er op he .ja ze zeggen soms wat, maar de betekenis kennen ze niet .

groetjes marielle mama van tanja

En wat ze net nou weer gedaan heeft…ik ging even douchen. Cas lag lekker te slapen en Lisa was net in bad geweest. Kom ik onder de douche vandaan, zie ik dat mijn slaapkamerdeur dicht is. Dus ik dacht nog; dat is foute boel. En inderdaad, Lisa had een potje vaseline gevonden!
Ze was gezellig haar gezicht aan het insmeren! Ze had zoveel genomen dat ik mezelf er ook nog mee kon insmeren.
Lekker ding is het toch.
Maar 1 ding is wel!!! We zijn niet schraal!

Oooooow, dat is momenteel Stephan’s favoriete speelgoed, hahahaha!
De vaseline pot
Leuk hè! (ahum )
Héél herkenbaar

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

Kika en een vriendinnetje deden datzelfde laatst met de handcreme. We hebben wel eea weg moete gooien omdat we de vlekken er niet meer uit kregen. Boeven!

Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)

ach valt nog mee, rick heeft de sudocreme te pakken gehad en 3 nieuwe setjes weg kunnen gooien. Kreeg de vlekken er niet meer uit.

groetjes Bianca mama van Rick[/url]