Lisa heeft zonder speen geslapen!

Ja Lisa heeft vannacht echt zonder speen geslapen!
Zonder problemen, echt geweldig!
Ik ben zo trots op haar!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Wauw goed hoor, gewoon zomaar ??? Hopelijk zet de trend zich voort, ben benieuwd.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Knappe meid Lisa! Goed hoor!

Stephan gooide op een gegeven moment zijn speen 's avonds uit bed, zo ver die vliegen kon
Echt zo van: blegh…nou heb ik genoeg van dat vieze ding hahahaha!
Hij was toen 1,5 jaar ofzo.
En ik me maar druk maken hoe ik hem ooooit weer van die speen af kreeg (had aardig wat “horror” verhalen gehoord daarover )

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en…?

heee goed zo lisa

quote:
"horror" verhalen

Was/ben ik ook bang voor. Dus ik heb echt gewacht tot ze er zelf ook maar een klein beetje over begon. Ik had een boek gekocht over een meisje dat niet meer met speen sliepen vorige week had ze (per ongeluk) bij de oppas overdag zonder speen geslapen. Toen dacht ik gelijk, nou hier maak ik werk van.
Maar van Lisa moest er eerst een ‘spenenkalender’ komen. En die heeft ze gisteravond gekregen, dus elke keer als ze zonder speen slaapt krijgt ze een sticker en als ze dan 10 keer zonder speen heeft geslapen dan krijgt ze een kadootje en bij 20 keer een groot kado en dan gaan de spenen weg.
Dus duimen (hihi) dat het werkt.

Zelfde systeem als met het zindelijk worden dus
Gaat vast goedkomen!
Haha, moet eigenlijk wel lachen dat ze het persé met zo’n kalender wil.
Ze denkt (waarschijnlijk) ook: lekker kadootjes!

Gewijzigd door - Bieb op 26 Jun 2005 13:08:53

Goed zo Lisa
Grote meid ben jij zeg

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

hey wat goed lisa ,ga zo door .tanja der vriendinnetje buurmeisje joy ,heeft ook die sticker metode .laats zijn ze naar ballorig geweest mocht tanja mee .volgende keer als ze weer 10 stickertjes heeft gaan ze naar de kinderboerderij .en elke keer weer wat anders .nou lisa ik vindt je een hele grote meid .

groetjes marielle mama van tanja

Ja vannacht weer zonder speen!
Gisteravond vroeg ze er wel even om maar toen zei ik dat ze een kadootjes zou krijgen als ze 10 nachtjes zonder speen zou slapen.
Lisa vroeg gelijk wat ze kreeg, dus ik vroeg wat ze wilde hebben, zegt ze; een springtouw, nee doe maar 2 springtouws!!!
Hihi springtouws gisteren noemde ze de tuinslang een sluintang!!!

Als ze 20 nachtjes zonder speen heeft geslapen dan krijgt ze van ons een baby born kinderstoel, maar dat weet ze nog niet.

Goed hoor, de tweede nacht al!

heeeeee grote meid zeg,ga zo door lisa

Heyyyyy, Super Lisa heeeeeelllll knap hoor. Evianne heeft wel een speen, maar alleen in bed en Jessin moet er van kokhalzen whahahaha.

knap hoor, wat een doorzettertje!

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

Heeee, wat goed!

Lucas is een duimer en het is zoooo moeilijk afleren
Hij heeft ook echt de troost nodig op bepaalde momenten.
Maar die kalender ga ik van de week invoeren, dat ik daar niet aan heb gedacht!
Heb ik tenslotte ook gedaan met zindelijk worden en het naar school gaan.

Groetjes Mim

Nacht 3!!! Weer zonder speen.
Ze wilde gisteravond niet gaan slapen, maar over een speen had ze het niet. Gelukkig is ze gewoon gaan slapen. Vannacht werd ze om 4 uur wakker, dus ik dacht; die wil een speen. Maar nee, ze wilde bij me liggen. Maar ja als pappa thuis is mag Lisa niet bij mamma slapen (heeft Lisa komend weekend even geluk dat pappa weg is), ze vroeg niet naar een speen.
Ik ben zó trots op haar.

Duimen is moeilijker af te leren. Dat weet ik nog wel van mezelf. Ik heb heel lang geduimd. Cas duimt af en toe, maar heeft ook een speentje. Het speentje gebruikt hij alleen om in slaap te vallen, terwijl Lisa die speen het liefst de hele dag in haar mond had.

Wij hebben bij Evianne ook voor een speen gekozen omdat het beter is dan duimen ( voor de tanden ) Daarbij is een duimpje lastiger af te leren. Evianne had dat ding ook echt nodig. Jessin vind het nog steeds maar niks, maar heeft het nog niet echt nodig nog, maar zodra we een duimpje gaan zien ga ik toch weer preoberen om een speentje erin te krijgen.

heee goed zo lisa knappe meid hoor ga zo door…

bij wilde ze allebei de speen niet meer met 8 weken pfffff maar dylan nam zijn duimpje en kaitlyn 2 vingers…

maar dylan hebben we op ten duur bijtex op zijn duim gedaan,iig voor overdag,het gevolg meneer staat nu op de lijst voor een beugel

kaitlyn heeft haar vingers echt om te slapen daarna vallen ze eruit,maar dylan sliep volgens mij heel de nacht met die duim