Iemand enig idee wat het kan zijn?
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).
Iemand enig idee wat het kan zijn?
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).
Aaaaaaah, wat LEUK!!!
Hahaha! Ik dacht minstens dat ze ziek was ofzo, toen ik de titel van de topic las
Maar wat leuk zeg.
Heeft zij jouw buik ook zo mooi beschilderd of heb je dat zelluf gedaan?
Mooi kunstwerk hoor Lisa!
Groetjes, mamma van Stephan
Gewijzigd door - Bieb op 10 Nov 2004 11:18:58
och jeetje dat lijkt me de stiperitis, je moet haar maar gauw naar de ehbo van de clowns brengen en haar daar een rode neus aan laten meten hoor
groetjes Kim, mama van
en
Heel vreemd hoor en op dr rug zit ook al zoiets geks. Hopelijk niet besmettelijk of zo. Ik zou het inderdaad maar eens gauw na laten kijken.
Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003
Hihi zelf kan ik niet zo mooi schilderen hoor!!!
Is gedaan met bodypaint van de hema, wat ook gelijk badschuim is. Lisa was ontroostbaar toen ik het er weer afwaste.
Vanavond mag ze pappa beschilderen.
Hihihihi!!!
Ziet er mooi uit hoor, Lisa!
Jij wordt later vast kunstenares!
Groetjes,
Maike, mama van Levi (21-08-2003)
wat leuk! ja, dat is natuurlijk verslavend he, dus vanavond moet pap er aan geloven
krijgen we die resultaten ook te zien?
groet
Mo
Hihi nou ze zagen er niet uit allebei. Morgen zal ik de foto plaatsen.
Ben benieuwd!
Maarre…dat leuke spul kan je dus gewoon bij de Hema kopen?
Ik denk dat ik dat Sinterklaas maar even influister als hij zaterdag in Nederland aankomt want ik heb hier een klein jongetje die dat denk ik prachtig zal vinden!! Lekker verven op je buik, je rug, je armen etc.
Dikke pret!
Gewijzigd door - Bieb op 10 Nov 2004 21:41:53
En kijk het resultaat.
Ja te koop bij de HEMA.
Wow, dat lijken wel twee groene marsmannetjes, haha!
Leuk hoor!
Goed gedaan Lisa!
Wat een gezellige boel is het bij jullie voor het badderen! Leuke tip, maar ik bewaar hem tot de zomer, want ik vind het nu te koud bij ons boven om in ons halfnakie rond te lopen.
Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003