Lisa heeft oorbellen

vanmorgen gekregen van mijn schoonmoeder.
Echt zo leuk.
Het eerste gaatje ging zonder pijn of moeite, na de 2de ging ze huilen maar met een lollie was het zo over.
Over 6 weken mag ze andere in.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

wauw wat te gek!!! en wat flink dat ze maar even gehuild heeft… snoezig he zo oorbelletjes!!

liefs jessica

hoi lisa wat goed van je hoor ,ze zijn echt mooie hoor die oorbellen .tanja heeft ook oorbellen .die krijgt voor der verjaardag weer nieuwe .succes met je oorbellen

groetjes marielle mama van tanja

wouwww gaaf hoor

Wat staat dat leuk!!
En elke keer valt me weer op dat ze zo veranderd is in haar gezichtje, of ligt dat nou aan mij?
Echt een leuke meid om te zien hoor!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Ja ze veranderd steeds meer. Je wordt al een echte dame joh, net een prinses zo. Erg mooi hoor meid.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Whahaha je hebt dezelfde elastiekjes in als Evianne zie ik net. Leuk zijn ze he

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Super zeg
Hele gave oorbellen heb je Lisa

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

hoi jolanda
gaat alles goed met lisa der oorbellen

groetjes marielle mama van
10-10-01

Het gaat perfect. We moesten de eerste 3 dagen druppelen met Sterilon en daarna alleen maar draaien. Het eerste wat ze zegt als ze wakker wordt is; even draaien. En bij het gaan-slapen-ritueel hoort ook even draaien. Geen centje pijn en moeite.

Over 6 weken mag ze andere lijkt me ook wel erg leuk.

Leuk dat je er naar vraagt.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).