Hoi!
Ja ja, hij is eindelijk door, na weken miepen, rode konen en dunne broeken af en aan… één van de twee onderste (rechtse) dus nu nog w88 op de andere onderste, maar dat zal niet lang meer duren…
Grtz Von
Hoi!
Ja ja, hij is eindelijk door, na weken miepen, rode konen en dunne broeken af en aan… één van de twee onderste (rechtse) dus nu nog w88 op de andere onderste, maar dat zal niet lang meer duren…
Grtz Von
Oeiiiiiiiiii, net weer een krijspartij gehad … ik denk dat de 2e er gelijk achteraan komt …
Thnx voor je reactie Michelle!!
Grtz Von
wat leuk meid en jeetje wat snel!
moest ook lachen toen je zei nu wachten op de andere “onderste” hahaha
en geloof me, als tand 1 door is komt tand 2 heel snel
hetzelfde met boven en ook met de snij en hoektanden etcc

Indd vlot, gefeliciteerd!!!
dylano had ze ook zo snel maar er komt een tijd dat ze stil staan lijkt het wel want hij heeft er nu nog maar 8 en dat hebben de kindjes die ze later kregen intussen ook
Liefs Michelle
Wat leuk dat ze haar 1e tandje heeft. Hier kwam na tand 1 een week later tand 2. Tim was precies 7 maanden toen zijn 1e tandje doorkwam.
Groetjes,
Sandra
Hoi hoi, bedankt voor de leuke reacties! Nu is ze momenteel ook erg verkouden, heeft dat er ook mee te maken? Ik heb het hoofdeinde al omhoog gezet van het bedje en denk dat neusspray en een halve ui verder het enige is wat ik kan doen of niet?!
Grtz Von
En luuf smeren dat kan ook nog.
Hier ook nog zo’n verkouden moppie, hoor hem gewoon piepen zo zieligggggg
Liefs Michelle
Hoi hoi,
sinds eergisteren heeft Lisa al 2 tandjes, wat zal ze een pijn gehad hebben, 2 zo dicht op elkaar!!
Hoe lang moet ik rekenen voor die verkoudheid? Ze heeft mij trouwens ook al lekker aangestoken, dus mama heeft nu ook een hoofd vol met snot …
@Michelle: dat luuf is volgens mij een soort vaporub toch? Ik kon daar vroeger niet tegen, werd het alleen maar erger mee, dus durf het bij Lisa niet te gebruiken…
Grtz Von