Lisa gisteren uit bed kukelde

maar ik gelukkig naast haar bedje (ledikantje) zat om voor te lezen, zodat ik haar nog net kon opvangen? Ze leunde op de spijlenrand om beter te kunnen kijken in het boekje (ahun Lisa je kunt ook door de spijlen kijken ) ) Ik schrok me wezenloos en zij gelukkig ook alleen, maar het boekje is helaas gekreukt (ik ben altijd zoooooo zuinig op mijn spullen )…

Och jee, gelukkig zat je ernaast. En zonde van je boekje, maar aan de andere kant: als dat alles is?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Beter een boekje gekreukt dan een meisje

Maare hebben Lisa en mijn dochter elkaar stiekem gesproken?? Zij klom gisteren ook al uit haar bedje! (alleen wel iets voorzichtiger gelukkig maar hoop toch dat ze het voorlopig even niet meer doet hahaha)

Ja idd achteraf is dat boekje ook helemaal niet erg, bedoelde het ook meer sarcastisch :-p !!! Nikki is ook ooit er zo eens uitgekukeld, maar toen stond ik even in de badkamer… die heeft ook nooit geprobeerd eruit te klimmen daarna…! Als ik nu terugdenk aan Lisa d’r gezichtje, grote kikkerogen zijn er niets bij

Och gossie Wat fijn dat je er bij was en nou maar hopen dat ze het niet snel weer doet

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie