...Lisa erg ziek is?

Ik was vorige week al bij de dokter geweest omdat ze naar hoestte en verhoging had (tussen 37,5 en 38’C). Haar oren en longen waren toen nog schoon… Gisteren nog bij vrienden op bezoek geweest en ik vond haar al zo hangerig, maar ja, ik d8, vreemde omgeving en zo… kom ik vanochtend in haar kamertje (voor de 10e keer na de nacht), is ze helemaal bezweet… ik neem haar temperatuur op en wat denk je…? 39!!! Ga ik vanochtend naar de dokter met haar, toch een dubbele oorontsteking en keelontsteking!! Arm meiske!!! Gelijk een AB-kuur mee gehad en ze heeft de rest van de dag zowat geslapen… Hopen dat ze vanavond ook goed kan slapen, zucht

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie

Och arme kleine meid
Beterschap

Groetjes Marianne mama van Ruben

Hoop dat de kuur snel aanslaat. Hier sliep Jurian ook heel veel dag/nacht met een dubbele oorontsteking… dat is het beste he… slapen en drinken… Beterschap.

Hier na 2 a 3 dagen resultaat…

Beterschap met je kleine meissie!!!

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Hoi

Beterschap.

Tja soms kunnen ze het niet gelijk zien. wel merk je dat er iets aan zit te komen. Netzo als bij mijn dochter had al twee dagen koorts veel hoesten maar meer prikkel dan diepe hoest. derde dag weer controle blijkt ze toch een longontsteking te hebben.

groetjes

lon106

Jeetje,
Beterschap met je kleine meisje!
Liefs, Anne

Vervelend dat ze een dubbele oorontsteking heeft.

Heel veel beterschap!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Wat naar, veel sterkte en beterschap!

Toen Erik 2 weken geleden een dubbele oorontsteking had sloeg de AB-kuur na 2 dagen al aan, dus hopelijk gaat dat bij Lisa ook zo snel.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Beterschap voor je kleine mop! Zielig zeg!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Hoi yavahn, Veel beterschap met lisa, hopelijk knapt ze snel weer op van de ab.

Gr patries

Ah arm schaapie. Hopelijk voelt ze zich snel beter.

Groetjes,

Michèle

heel veel beterschap en hopelijk knapt ze snel op

Groetjes Gytha

beterschap voor de kleine meid!

liefs

Hoi hoi,

gelukkig voelt ze zich vandaag al een heel stuk beter!!! Ze eet weer goed en ze LACHT weer!!! Dat was voor mij heel belangrijk, want lachen doet ze normaal heel de dag door!! Hopen dat snel alles genezen is, maar hier ben ik al heel blij mee!!
Bedankt voor alle lieve berichtjes en het medeleven!!

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie

Fijn! Gelukkig slaat de kuur ook bij jullie snel aan.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Goed om te lezen dat de kuur zo snel aanslaat. Nick heeft nu een dubbele middenoorontsteking. Hij is vreselijk ziek en heeft 39.9 koorts vanavond…

Fijn dat Lisa weer beter is.

groetjes Bianca