Lisa eerder naar PSZ?

Ik was gisteren bij de PSZ om een vriendje van Lisa weg te brengen en nou sprak de juf me aan. Lisa staat al een tijdje ingeschreven en wordt eind april 2 jaar. Ze zou dan begin mei mogen komen. Prima, maar nou vertelde ze me dat ze begin mei 2 weken dicht zijn ivm met de mei-vakantie. Ze zei dat ze dan vanaf begin april wel zou mogen komen… Wat zouden jullie doen? Begin april of wachten tot begin juni?

Gewijzigd door - yavahn op 12 Jan 2011 15:59:03

Dat hangt er helemaal van af wat voor persoontje Lisa is. Denk jij dat ze eraan toe is? Als je dat denkt, dan zou je het in ieder geval kunnen proberen. Je merkt dan snel genoeg of het oké gaat of dat het toch te vroeg is, toch?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Hmmm ja… Papa denkt dus dat ze er wel aan toe is, maar ik vind dat ze nog wel erg aan me hangt… het is natuurlijk maar een maandje… misschien dat ze begin april een keertje mag proefdraaien eerst…

quote:
Hmmm ja... Papa denkt dus dat ze er wel aan toe is, maar ik vind dat ze nog wel erg aan me hangt... het is natuurlijk maar een maandje... misschien dat ze begin april een keertje mag proefdraaien eerst...

Proefdraaien is meestal wel mogelijk, dus dat kan je altijd vragen. Gewoon proberen, lijkt me dat je daar niet veel kwaad mee kan doen.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers