Gek he, waar kindjes allemaal bang van kunnen zijn? Die Steve ken ik niet en als ik het zo lees, is dat best een engerd!
Tot nu toe is Eva eigenlijk nergens bang voor, al keek ze gisteren even bang toen haar witte Baby Born-paard te dicht bij kwam gelopen. Maar daarna knuffelde ze hem weer. Mijn neefje was vroeger doodsbang van die klemmen die je in je haar kunt doen. Ik heb die ook vaak in, maar Eva vindt die juist geweldig en doet ze altijd uit bij mij. Mijn neefje was ook bang van mensen met een bril en van een hondje met één gevlekt oog, dat in zijn tol zat. Zelf had ik vroeger een tante, die een kopje van papier maché op de wc-papierhouder had staan. Doodsbang was ik ervan en mijn zus ook, we durfden nooit naar haar wc. En na een optocht, waar ik een wagen zag met klapperende oren en knipperende ogen, durfde ik niet naar de wc bij mijn oma in de flat. Want daar zat vast die wagen! Kinderen zijn bang voor de gekste dingen en vaak gaat dat ook weer vanzself over. Ik moest eigenlijk wel lachen dat Lisa bang is van die Steve en van vuilniszakken. Wie weet wat er bij ons nog komt?
Groetjes Rainbow, trotse mama