Lisa alweer 5 maand en 1 week is


#1

en ik het allemaal veel en veel en veeeeeeeeel te snel vind gaan,
ik wil mn baby terug! Net een fotocollagelijst ingeplakt en tja dat brengt wat sentiment met zich mee he?!

Madammeke rolt al naar dr buik, heeft al ruim maatje 68, en als het een beetje klein valt dan zelfs al 74, kwijlt zo enorm dat er vast tandjes aan zitten te komen en heeft dr eerste groentehap gehad

En ze slaapt ook nog eens hele nachten door… ik weet niet wat me overkomt!
Jasper was door zn vroeggeboorte veel langer klein, tot ruim halderhalf elke nacht wakker, en nog steeds is hij degene die me gebroken nachten bezorgt (ik doe t met liefde hoor, ik weet niet anders…) Lisa doet het voor mij allemaal veel te voorbeeldig, en had ik al genoemd dat ik het allemaal veel te snel vind gaan?! Ik mis het buidelen, lekker met dat kleine frumpie tegen je lijf liggen… daar heeft ze natuurlijk geen zin meer!
Twee kids en het werk maakt het ook allemaal wel druk, dus die weken vliegen gewoon voorbij… zo heb je hier een meldplicht topic en zo is je kind alweer bijna een half jaar, ik vind het echt niet te geloven!

Ik weet dat jullie de tijd ook niet voor me kunnen stoppen, maar wou t gewoon even delen…

Groetjes Carolien

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers