Links en rechts


#1

Nou, ik weet niet wat me overkwam!
Vanmiddag waren we in het park aan het lopen en we gingen naar links, dus Seth zegt: links!
Dat was al gek, want ik heb het daar nog nooit met hem over gehad.

Dus ik ging het hem eens uitleggen, en ja hoor.
Elke keer als we een kant op gingen, dan wist hij het.

Ik weet niet of dit toeval was, en of hij het over een paar dagen nog weet,
maar ik vond het zo knap!

Liefs, Anne


#2

Goh, da’s zeker knap. Heeft 'ie dat van opa en oma of van de psz dan? Erik heeft het soms bij toeval goed, maar ik zeg ook regelmatig: “Nee, ándere links.”

Groetjes,
M


#3

Super goed van hem! Als hij het nu al zo consequent toepast, weet hij het morgen vast ook nog


#4

Wat goed van hem! Zelfs ik heb af en toe nog problemen met links en rechts…

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers


#5

Oooh wat super knap zeg

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie


#6

Heel goed hoor!!! Mijn man weet het nog steeds niet !


#7

Wat knap van Seth dat hij dit weet.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#8

heel erg knap zeg, ook blijft het hier voorlopig bij dan zit het er toch in.

liefs,
Rinske


#9

Nou, vandaag gingen we fietsen naar het bos, en daar lekker wandelen. En hij begon er weer over.
Nu zei hij het niet elke keer helemaal goed, maar… hij begrijpt het wel en heeft er interesse in!

Scheelt straks weer op school, als hij het moet leren
Liefs, Anne


#10

woow wat goeed!! ja echt heeeel knap maar hee wat jij zei dat hij dat dan zegt zonder dat jij dat woord hebt laten vallen dat hebben wij hier ook vaak dat is zo raar!! dan zegt hij ineens iets da je denkt: huh?!
laatst zei hij ineens: vlinder. tegen een plaatje. ik heb het nog nooit over vlinders gehad tegen hem hoe weet jij dat???
en zo meerdere dingen echt gek!


#11

Ja, dan hebben ze het ergens opgevangen, en wordt het te pas en te onpas ingezet, haha!

Seth was vanavond ineens een spook: doek over zijn hoofd en ging hij door het huis lopen, haha. Gek kind!

Liefs, Anne


#12

ja inderdaad maar toch ga je bij jezelf denken: heb ik dat nou wel of niet verteld… terwijl je bijna zeker weet van niet.
haha als een spook? hihi heeft hij casper gekeken?


#13

Nee, dat heeft hij nog nooit gezien, maar hij heeft wel een boekje bij opa en oma, dat nijntje gaat verkleden als spook.
Hoe invloedrijk nijntje wel niet is

Liefs, Anne


#14

hahaha inderdaad! hier nog zo’n nijntje gek. echt zo leuk dit is echt DE leeftijd dat ze gaan imiteren echt gaaf!


#15

wat knap van hem!! Heb het bij bo ook geprobeerd, al een tijdje, maar ik moet oko regelmatig zeg, nee Bo, andere links/rechts!! hahahahahaha Knappe vent hoor!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers


#16

@Woezel: hahhaa herkenbaar ik zeg dat ook: nee andere rechts.
en dan kijkt hij ook waar hij moet kijken hehe!