het was al goed begonnen. ik kreeg vorige week een brief binnen van het CB dat ik de afspraak niet was nagekomen en gelijk een nieuwe datum erbij. Het mooie is, is dat ik nooit eerder een brief heb gekregen voor die afspraak. ik wilde er wel al voor bellen maar dat was er bij ingeschoten.
vandaag heb ik het wel gelijk gemeld omdat ik m’n afspraken altijd nakom, wanneer het niet lukt dan bel ik.
maargoed dit was geen probleem, ze konden natuurlijk zien dat ik vorige afspraken ook gewoon was nagekomen. blijkt dat de post echt niet altijd meer zo goed bezorgd wordt.
maargoed, verder moest ik nog even snel een lijst invullen met allerlei woordjes die Lindsey al kan zeggen. die zat ook bij die brief, dus moest nu nog even.
blijkt dat ze al behoorlijk veel zegt, ook de 2- en 3woord zinnetjes gaan goed op schema. verder moest ze blokjes stapelen. dit doet ze thuis nooit en dat ging nu inene helemaal perfect. toen moest ze d’r buikje aanwijzen en daar had de dame geen zin meer in haha, t blijft er eentje met een behoorlijk eigen willetje ik zei dat ze dat hardstikke goed kan dus dat was ook prima.
oh ja ze weegt inmiddels 12,5 kilo en is 87 cm lang, gewoon heel netjes op het gemiddelde dus.
ik had daar nog wel gevraagd naar de ochtendtemp. die is bij Lindsey dus tussen de 34 en 35 graden. dat was me namelijk al een paar keer opgevallen, maar omdat ze gewoon vrolijk en levendig reageert heb ik er niet zo veel aandacht aangegeven. maar nu was ze laatst weer wat ziekjes en koortsig. toen dat weer voorbij was zag ik dus weer dat die temp. zo laag lag.
blijkt dus dat dat door heel diep slapen komt, dan gaat alles blijkbaar zo langzaam dat dat behoorlijk kan dalen. maar omdat ze gewoon normaal reageert hoef ik me er idd niet druk om te maken.
moppie is dus weer goedgekeurd!
kunnen nu weer een jaar vooruit.
liefs,
Rinske