ik weet dat niemand behalve wij zelf de keus uiteindelijk zelf moeten nemen maar ik wil jullie toch om advies/raad vragen.
Het volgende is gaande: momenteel zit ik dus in de ziektewet vanwege die burn-out en het ziet er niet naar uit dat dit snel over is. kans is dat ik met een maand of 3 (ongeveer natuurlijk, kan eerder kan later) weer aan het werk kan.
MAAR mijn contract is dus afgelopen en wordt niet meer verlengd. Opzich is dat voor nu nog geen probleem omdat ik gewoon in de ziektewet blijf. En Lindsey kan dus in ieder geval tot eind dit jaar op de kdv blijven omdat ik dit jaar wel gewerkt heb.
Maar de kans bestaat natuurlijk dat ik geen werk kan krijgen wanneer ik daar weer klaar voor ben. En als dat heel 2011 gaat duren kan ik dus mooi alle maanden aan kinderopvangtoeslag gaan betalen. Maar als ik dus wel werk krijg ook als is dat voor een paar maanden dan heb er wel gewoon recht op.
Andere kant is, als ik ze nu van de kdv haal en naar de psz laat gaan en ik krijg volgend jaar wel weer werk dan heb ik dus geen volledige opvang.
Daar komt ook nog bij dat ik bezig ben (nu ligt dat dus wel even stil) met een opleiding tot nagelstyliste en hier wil ik zelf in verdergaan. Volgend najaar heb ik daar examen in en hoop ik dus voor mezelf te kunnen beginnen en dat zou natuurlijk wel weer prima kunnen terwijl Lindsey op de psz zit. Daar hoeft ze niet perse voor naar de kdv. Maarja voor het zover is…
Een volgend punt is dat ik nu wel het geld gewoon nodig heb.
Ik moet alleen nog wel navragen bij de belasting of ik ook nog recht heb op de toeslag als ik in de ww kom te zitten.
Ik heb een maand opzegtermijn bij de kdv dus in feite heb ik nog twee weken om een beslissing te nemen. Ik vind dit dus echt heel moeilijk.
liefs,
Rinske
Gewijzigd door - Rinske op 14 Nov 2010 10:55:44
Gewijzigd door - Rinske op 15 Nov 2010 14:31:06