Weten jullie wat mij opvalt? dat de achterhoek het ondergeschoven kindje is in het nieuws. Wij hebben al weken last van veel sneeuwbuien waar zeker 15 a 20 cm per keer valt, maar zie je dat terug op het nieuws??? nee!!! En zoals gisteren ook, iedereen heeft het over limburg, maar wij hier, echt de achterhoek, hadden ook veel last en hinder!! Er is hier net zoveel (of meer) gevallen dan in limburg. Ik kon gisteren mijn achterdeur niet open krijgen omdat er ingeveer 50 cm sneeuw was gevallen.(bovenop de sneeuw die er al lag) Maar daar hoor je niks van op het nieuws!!! Echt ongelooflijk dat wij op een waarschuwing voor gladheid niet genoemd worden, terwijl wij er dus net zoveel hinder van hadden.
Dit ervaarde ik vand e week ook toen de randstad opeens last begon te krijgen van de sneeuw. Exact hetzelfde verhaal. wij al een tijdje last er van, maar op het nieuws hoor je niks, totdat de randstad is getroffen, dan lijkt het alsof er een wereld ramp is gebeurt, het hele nieuws wordt daar door gedomineerd!!
Sorry, ben een beetje gefrusteed daarover, is niet persoonlijk aan iemand hier bedoelt hoor!!
liefs woezel