hallo nou ik ben shirley.
ik heb een dochter van 5 jaar bijna.
nou was mijn vraag wie heb er ook een kleine van 5 jaar om over te kletsen.
lijkt me leuk om er over te babbelen.
veel liefs shirley kissss
hallo nou ik ben shirley.
ik heb een dochter van 5 jaar bijna.
nou was mijn vraag wie heb er ook een kleine van 5 jaar om over te kletsen.
lijkt me leuk om er over te babbelen.
veel liefs shirley kissss
Ik heb een dochtertje van 5 en een zoontje van 6 en… iets wat ik hier nog niet heb verteld ik ben 15 weken ZWANGER van ons derde kindje. Uitgeteld op 15 mei!
Dus lijkt me best leuk om met jouw te kletsen over onze dochtertjes. Ze heet trouwens Elysia.
Heeeeee Martha, wat LEUK !!!
Gefeliciteerd joh!!!
Heb je al een echo? Vast wel!
Hoe voel je je verder?
Groetjes, Bieb
P.S. uitgerekend op mijn vriend’s verjaardag…
Ik heb al een echo gehad en alles is goed. 10 vingertjes en teentjes, zo leuk dat je dat al kunt zien. Moet morgen weer naar de verloskundige. Voel me nu beter, maar was erg misselijk en heb veel over gegeven. Heb ook al een hele buik. Verbergen lukt het me niet meer. Dit wordt de laatste en ga er lekker van genieten.
Wel de eerste die in Nederland wordt geboren en het is toch wel een beetje anders hier. Veel minder controle. En ben nu zwanger in de wintertijd, de andere twee zijn van september en in Florida is het dan ongeveer 45 graden. Ik hou jullie op de hoogte.
Gefeliciteerd!!!
Wat leuk. Fijn dat je je nu weer wat beter voelt.
En lekker in de winter zwanger. Lijkt me prettiger dan met 45 graden!
Groetjes Mim
Oef, gelukkig heb ik in september in Florida nog geen 45 graden meegemaakt. Lijkt me veel te warm, pfff
Maar wat fijn dat je je nu een stukje beter voelt joh!
Geniet er maar lekker van!!!
Groetjes, Bianca
P.S. wat ik altijd begrepen heb is dat je in Florida, als je eenmaal bevallen bent, het verder zelf mag “uitzoeken”.
Dus geen kraamhulp zoals hier in Nederland.
Dat lijkt me toch wat minder…
Welkom Shirley, de mijne zijn nog wat jonger maar klets lekker verder…
Heeee marty gefelicteerd… gaat het goed?
Tries
Liefs Tries
In Florida krijg je geen kraamhulp, dat zal ook een nieuwe ervaring zijn.
Shirley, hoe gaat het met jouw dochter met eten? Elysia eet zo ontzettend langzaam, krijgt haar bordje wel leeg, maar het duurt zo lang. Wat krijgt ze voor sinterklaas?
Haar keel amandelen zijn ook heel groot, maar de huisarts is op vakantie tot volgende week. Ze is nu ook al drie weken verkouden met van die groene snotterbellen.
hoi nou tries me dochter eet wel goed hoor.
Maar nu met die feest dagen en dan is nog jarig ook volgende week woensdag kijk dan heb ik wel van ja dat ze nou niet goed eet kan ik me wel iets bij voor stellen,maar noor maal eet ze wel haar bordje leeg hoor.
ik heb eigenlijk nooit problemen gehad met eten met haar,kijk me zoontje justin die is 2 jaar dat is wel een slechte eter vergeleken met jaimy.
maar wel leuk hier.
veel liefs shirley kissssssssssssssssssss
Dit weekend ging beter. Alleen gaf ze nu twee keer over, vraag me af of ze allergisch is voor rode kleurstof. Beide keren had ze een rode lollypop gegeten 1 1/2 uur voor het warme eten.
heb je der al eens laten testen op allergie of niet,ik heb het namelijk wel gedaan op me kids.
justin heeft last van exseem zwinters op zijn wangen dat heb hij over gelaten van de puffers die hij had.
en ik laat me kids 1 keer per jaar testen op zuikerziekten maar dat omdat het in de familie zit dus ja.
maar sucses meid veel liefs shirley en de kids kisssssssssssss
marty
van harte gefeliciteerd met je zwangerschap
en geniet er van zo lang het kan
groetjes marielle trotse mama van tanja
Ga volgende week afspraak maken voor Elysia en kijk of ze haar kunnen testen en of haar keel amandelen eruit mogen.
Verder ben ik nu 20 weken zwanger en het gaat lekker. Kleine kriebeltjes en plopjes de hele dag door en 's nachts als ik even wakker ben.
Hoi Martha,
Wat fijn dat het zo goed gaat met je zwangerschap!
Gaat best snel hè, alweer op de helft!
Groetjes, Bianca
gefeliciteerd met je zwangerschap meid.
beter laat als nooit he,ik zou zeggen geniet er van.
veel liefs shirley en de kidsssssssssssssssss
Aan Marty:
Wat grappig zeg jouw dochtertje is 5 en heet Elysia en mijn dochtertje is 4 en heet Alysia !
En natuurlijk nog gefeliciteerd met je 3e zwangerschap natuurlijk !
N.Gankema
Gewijzigd door - nathali op 29 Dec 2003 22:47:06