Ligt het nou aan mij?!

Het valt mij op dat de laatste tijd niet zo heel druk is meer op het forum. Een aantal dames komen niet zo vaak meer, en dat vind ik best jammer. Zou best wel eens willen weten hoe het gaat met de anderen. Dit vind ik namelijk zo’n leuk forum en beveel iedereen die ik spreek dit forum aan omdat ik er echt heel veel aan heb gehad en je kunt er echt je verhaal kwijt!

Het zal wel aan mij liggen…

hahaha kan best eens hoor. We hebben natuurlijk allemaal nog meer te doen dan alleen die pc, knuffelen met onze kids bv De weekenden zijn zowiezo altijd al wat rustiger.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

En het is weer bijna herfstvakantie…

Groetekes, Sje

ik merkte het ook al en ben zelf ook niet zo heel actief op het moment, zal nu wel wat meer worden want moet rustig aan gaan doen. Wordt moeilijk voor mij ben namelijk altijd erg druk.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Ja, hier hetzelfde verhaal: altijd druk. Het “lastige” (ook leuke) van in het buitenland wonen is, dat als er iemand op de koffie komt, blijven ze gelijk 3 a 4 weken bij ons thuis! We hebben nu dus visite voor 3 en een halve week, en ik heb het gevoel alsof ik alleen maar bezig ben met koken, schoonmaken, Jedidia verzorgen en de toerist uithangen. Daarnaast werk ik nog 2,5 uur per dag. (Wat een klagen he?, zo slecht heb ik het nou ook weer niet hoor). Maar goed, ik hoop dat als alles weer wat rustiger wordt, dat ik dan weer meer tijd heb.
Groetjes, Daniella

Lilypie 1st Birthday Ticker

Ja soms komt het voor dat er meiden minder zijn
Ik ben op het moment ook minder aktief heb het erg druk
Oktober is bij ons een echte verjaardagen maand zeg maar
Maar lezen doe ik wel hoor elke dag even

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

zo ie zo natuurlijk te horen dat je het erg naar je zion hebt en dat ook met andere deelt…

Maar inderdaad soms heb je van die tijden dat het gewoon erg druk is…
Ook hier speelt er al enige tijd veel lees dus wel veel maar kom er zelf niet aan toe wat te melden, vind dat vaak ook heel vervelend maar ja moet soms keuze’s maken. Hoppelijk komt er binnen kort minder zwaar weer

gr Tries

ook hier is het zelfde verhaal druk druk en nog eens druk.
ik werk namelijk voor mijn ouders zij hebben een koeriers bedrijf dus loop ik ook maar mee met de post.
daar naast doe ik het huishouden en me dochter verzorgen en dan s avonds mijn eigen werk ik heb namelijk twee klussen voor een schilderij .
dus zo zie je maar druk .
ik ben ook blij met dit forum kan namelijk mijn verhalen kwijt plus ik steek er heel veel van op .

gr de mama van leyla

veronique daniels

Hallo Allemaal,
Ja kan idd wel kloppen. Ik lees wel elke dag even mee, maar zit in de laatste loodjes van mijn zwangerschap en de andere kleine meid die vraagt nogal wat energie van me dus de tijd dat ze op bed ligt ga ik ook even plat. Soms wel erg ja dat niet iedereen meer reageert, maar ben er zelf ook schuldig aan, maar lees wel mee. Dus als de andere spruit er is zal ik nog wel meer meekijken naar alle perikelen van baby’s.
Gr. Natasja

Idem

Lees elke dag wel mee, maar kom er niet aan toe om te reageren
Tenzij het echt iets is, waar ik een goede raad zou kunnen geven.

Liefs Wendy

Ik lees ook alles wel, maar reageer niet overal op. Ik denk ook dat ik weet hoe dat komt.

In het begin reageerde ik bijv. elke keer met allerlei tips in topics over darmkrampjes en spuugbaby’s. Ik heb dat hele verhaal nu inmiddels zo vaak in topics getypt in de voorgaande jaren dat ik daar niet meer aan begin.

Het staat al ergens op de site in andere topics over krampjes en spugen. Je krijgt bij het zoveelste spuugbabytopic en krampjestopic zo’n houding van “Ja, het is goed, ik ga niet weer het hele verhaal typen”. Heel vervelend natuurlijk voor de moeder die op dat moment die tips goed zou kunnen gebruiken, maar de zoekfunctie is er niet voor niks. Dus ze kan toch wel bij de informatie komen als het moet.

Herkennen ander leden die al langer lid zijn ditzelfde gevoel?

Groetekes, Sje

ben er gewoon hoor,alleen niet zo actief,laatste tijd erg druk thuis en extra werken dus de tijd die ik over heb besteed ik ff aan andere dingen

nu zit ik met bakkie koffie ff bij te lezen en ga ik het eten alweer klaar zetten,want ook vanavond weer werken extra

ach eens komt er weer rustige tijden en tikken we er weer op los hier

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

o judith,

ben ook niet zo actief maar wat iedereen al zegt druk druk druk.
Met werk, huishouden, en de kleine natuurlijk!
Denk dat het in de wintermaanden wel weer drukker wordt hoor!
Is toch met tijden erg druk hier en dan weer wat minder!
Niks mis mee hoor.

groetjes GYtha

Ik herken het wel!!

Heb mijn wijsheid, met krampjes en vooral slecht slapen zovaak in getypt dat ik het standaard op mn pc zou moeten zetten…

Copy paste, en de moeders zijn weer geholpen:D

Liefs Wendy

Mmm, ik hoop niet dat jullie mij verkeed begrijpen. Het is abcoluut geen verwijt naar jullie toe, maar het valt mij op dat het op dit moment niet zo druk is op het forum.

Natuurlijk snap ik best dat jullie het druk hebben en dan niet zo vaak op ikkeben komen, dat heb ik ook gehad! Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat ik hoop dat er weer nieuwe dames bijkomen en de dames die al aangemeld zijn lekker blijven komen kletsen! Een kopje thee, een digitaal koekje (kom je ook niet van aan !) erbij en lekker kletsen maar! Ik heb er zin in!

Whaha Judith ik begrijp wel wat je bedoeld. Lekker digitaal koekje eten en lekker kletsen over vanalles en nog wat. Viel mij ook inderdaad op dat er minder topics geopend worden. Poe iedereen heeft het maar druk druk druk. Ik ko0m ook hier meestal effe ontspannen en effe alles doorlezen vind ik wel leuk en interessant. Inderdaad er komen vaak dezelfde topics terug over krampjes en zo maar ja dat geeft toch inderdaad niks.groetjes chantal

Chantal

Het feit alleen al, dat je iemand helpt met jou verhaal en ervaring, is voor mij al meer dan genoeg redenen om elke dag wel op ikkeben te kijken.

Gezellig met een bakje koffie of thee, koekje erbij en maar kletsen!

Ik kom hier ook meestal lekker voor de ontspanning, vanaf eind oktober zal ik er iets minder zijn als we de sleutel hebben van het huis

Liefs en dikke kus brenda en charissa