Ligt het nou aan mij?

Wilde het al eens eerder aankaarten hier maar vergat het steeds weer
Het gaat over kids uit de buurt.

Op dit moment zijn Cheyenne en Stephan buiten aan het spelen met nog twee andere meisjes (die ik amper ken, geen idee waar ze wonen ofzo)
Nu komen die 2 meisjes regelmatig naar binnen lopen (ook zonder Steef of Chey) en gaan dan aan het speelgoed zitten of aan andere spullen.
Laatst gebeurde dat ook al een paar keer met 2 jongetjes die ik totaal niet ken.
Ik vind het persoonlijk stront-irritant dat wildvreemde kids je huis binnen lopen en aan je spullen gaan zitten.
Maar ik ben bang dat ik dus gewoon een enorme MUTS ben en dit heel normaal is.
Dat andere mensen (o.a. jullie dus) zoiets hebben van: mens waar maak je je druk om?

Dus eh…ik was gewoon eens erg benieuwd hoe jullie hierover denken en mee omgaan

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

hahha nou nee dan ben ik dat ook… ik sla al op tilt als sofie het ettertje van de buurt uitnodigt… en dan is ze er nog zelf bij, ja doooeei zomaar iemands huis inlopen doei

groetjes Kim, mama van

en

quote:
ja doooeei zomaar iemands huis inlopen doei

groetjes Kim,

Oké dan!
Toch prettig om te horen dat er alvast 1 ander iemand is die daar ook een p*kke-hekel aan heeft

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Zeker niet zonder Lisa.
Lisa speelt nog niet met andere kinderen in de buurt maar ik zou het zeker neit goedkeuren als andere kinderen zomaar binnen komen terwijl je ‘eigen’ kinderen er niet zijn.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dat mag hier ook niet hoor oprotten hiihihiihih

last had dylan iemand mee genomen,die zag die metalen dingen uit de ships
laggen op kaitlyn haar tafel,en hij zei zo die heb ik nog niet

ik zo mooi leg maar weer gewoon neer,zijn onze spullen en daat hoor je af te blijven

of vriendjes van school die je kasten open trekken,doe je dat thuis ook in je moeders spullen neuzen,ja krijg je dan…mooi doe het lekker thuis en blijf hier overal vanaf grrrrrrrrrrrrr

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Nope, die gingen door dezelfde deur weer naar buiten als dat ze gekomen waren hier. Kom nou zeg…

Groetjes Astrid, mamma van
Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

vind het ook super irritant! wij hebben een buur jongetje van 13 jaar waarvan ja denkt dat di" toch wel manieren zou moeten hebben NIET DUS heb hem gister zelfs uit onze slaapkamer moeten halen… ik heb gewoon gevraagd als ze in de keuken of buiten wilde gaan spalen,ma van binnen was ik echt boos! durf nooit niks zeggen eigenlijk ma wordt er echt gek van… mag ik een snoepje ials ik ja zeg krijg ik nog niet de kans om het te pakken hij heeft de kast al open voor ik daar ben super vervelend en persoonlijk vindt ik het super onbeschof…

liefs jessica, &

Nou, alles is al gezegd he!

Succes met “wegjagen”

Groetjes Mim

nou dat zouden ze bij mijn ook niet hoeven te flikken .
verkeerde adres

groetjes marielle mama van
10-10-01

dat zou ik ook helemaal niets vinden.Inderdaad wel samen met sam maar niet zomaar binnen komen en overal aan komen terwijl sam buiten is

groetjes karin, mama van sam 11-11-2003

Ik hou daar dus ook niet van hoor, zou ook niet willen dat demi of Milan dat zouden doen…

quote:
vind het ook super irritant! wij hebben een buur jongetje van 13 jaar waarvan ja denkt dat di" toch wel manieren zou moeten hebben NIET DUS heb hem gister zelfs uit onze slaapkamer moeten halen.. ik heb gewoon gevraagd als ze in de keuken of buiten wilde gaan spalen,ma van binnen was ik echt boos! durf nooit niks zeggen eigenlijk ma wordt er echt gek van.. mag ik een snoepje ials ik ja zeg krijg ik nog niet de kans om het te pakken hij heeft de kast al open voor ik daar ben super vervelend en persoonlijk vindt ik het super onbeschof...
Zo'n figuur ging bij mij meteen door hetzelfde gat naar buiten als dat ie binnen was gekomen, niet pikken jessica het word alleen erger als je niks zegt!

Groetjes Nathalie & Co

Bij ons kunnen ze alleen via de voordeur binnenkomen dus ik heb dat probleem niet.
Zou je met ze kunnen afspreken dat ze aanbellen ipv gewoon binnenlopen, zodat jij nog kan zeggen als het niet uitkomt?

quote:
Bij ons kunnen ze alleen via de voordeur binnenkomen dus ik heb dat probleem niet.

Bij ons dus ook
Alleen staat de voordeur met warm weer altijd open.

Van de zotte inderdaad dat wildvreemde kinderen zomaar je huis binnenlopen alsof het hun eigen huis is! Nou, dat moet hier niet gebeuren hoor!

Ik heb mezelf sinds ik kinderen heb sowieso aangewend om het gewoon te zeggen als het me niet aanstaat. En dan maakt het me niet uit of het kinderen van bekenden zijn of niet.

Ik geef eerst de ouders zelf de kans om die kinderen te corrigeren en als ze dat niet doen, doe ik het. Ik ben altijd de zeikerd gevonden door vrienden en kennissen als het gaat om regels die er nou eenmaal zijn, maar het interesseert me niks meer.

En als ik vriendschappen verlies doordat mensen er niet blij mee zijn dat ik hun kinderen corrigeer dan is dat heel jammer! Ik kan daar niet meer wakker van liggen. Het moet toch niet zo worden dat ik me niet eens meer op mijn gemak voel in mijn eigen huis?

Kijk, en ik ga niet op alle slakken zout leggen, maar als kinderen hier met speelgoed tegen de muur gaan lopen gooien en moeders blijft prinsheerlijk op de bank zitten terwijl ze mompelt “dat mag je niet doen” zonder verder ook maar actie te ondernemen, nou dan hou ik me echt niet in hoor.

En ik zorg dan wel dat het op een vriendelijke manier gebeurt, ik ga niet schreeuwen ofzo, maar ik durf tegenwoordig gewoon te laten merken dat ik niet blij ben met bepaalde situaties.

Dus, nee, het ligt niet aan jou dat het gek is dat wildvreemde kinderen je huis innemen.

Aanstaande zaterdag vieren we de verjaardag van ons oudste dochtertje en alle kindjes die komen zijn keurig opgevoed, en ik weet dat die ouders voortdurend hun kroost goed in de gaten houden (we hebben het hier over een hele groep 2-jarigen, dus maak de borst maar nat) maar er zitten 2 hooligans bij. Ik loop nu alweer spoken te zien en kijk elke dag op het weerbericht wat voor weer het komend weekend wordt omdat ik hoop dat alles buiten kan plaatsvinden. Belachelijk toch eigenlijk dat ik me daar zenuwachtig over moet lopen maken? Dat bedoel ik dus, daar heb ik geen zin meer in. Een feestje moet voor mij ook leuk zijn en het moet niet zo zijn dat ik alleen maar een slagveld in het vooruitzicht heb. Dus we zullen zien hoe het zaterdag loopt.

Groetekes, Sje (mama van Marleen en Ilse)