Liggingsecho

Dag dames,

Vandaag heb ik de liggingsecho gehad. Tegenwoordig is dat standaard bij de VK praktijk waar ik loop. Beeb lag goed, klaar voor de start alleen nog niet vast. Wel al flink ingedaald. Heb gevraagd of ze haar ook wilde schatten qua gewicht/ grootte. Eigenlijk hoort het er niet bij, maar ze heeft toch een dijbeen en de buikomtrek gemeten. En spot on! Allebei 35.5 wat ik vandaag ben! Beeb doet het dus super!

Ben helemaal trots op onze jongste!

Nou, morgen laatste werkdag. Dan gaat de rust beginnen, als het goed is!

Met het indalen komen wel ook menstruatie achtige krampen, verder voel ik eigenlijk heel oke!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Fijn dat het goed was! En joh, nog maar één daggie werken? Heerlijk! Lekkere vooruitzichten dus.

Groetjes,
M

Ja, toch leuk de kleine frum nog eens te zien voor ze geboren wordt! Al had ze haar handen voor haar hoofd en zat het hoofd al erg diep.

Ja, vandaag mn laatste werkdag. Eigenlijk voornamelijk gebak en taart eten op verschillende lokaties waar ik projecten nu officieel heb afgerond. Is snel gegaan, terwijl ik echt tot 36 weken heb gewerkt!

Liefs!

Ik zie het, je hoeft inderdaad nog maar 4 weken voor de bevalling officieel. Bijna meldplicht! Geniet van vandaag!

Groetjes,
M

Wat fijn dat je nog een echo hebt gehad en alles goed was. Toch weer een fijn moment om die bevestiging te hebben en natuurlijk ook om de kleine weer te zien.

En nu lekker genieten van je verlof. Hihi kijk er stiekem ook wel naar uit, maar ik moet helaas nog 4 weken.

Groetjes,
Sandra

Geweldig dat alles goed is! Nog maar 4 weken joh… Wat gaat het hard!
En nu dus lekker rust, heerlijk!
Geniet ervan!

Ooooo, wat gaat het snel nu! Voor een aantal dames hier komt de datum nu toch echt dichterbij en voor jou volgens mij nu mee van het snelst? Na jou volgen er veel mama’s! Fijn dat jullie mopje goed groeit, perfect. En nu nog even lekker zwanger zijn, het is zo voorbij nu…gaat hard die laatste weken hoor!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ja, dames! Het gaat zeker hard!

Gekke is, ik heb tot 36 weken doorgewerkt en eigenlijk dringt het nu pas een beetje tot me door hoe ver ik al ben en dat DE DAG best wel snel komt! Ik heb zelfs nog geen vluchtkoffertje of wat dan ook! Wel staat het wiegje opgemaakt klaar…

Jammer genoeg ben ik mn verlof soort van ziek begonnen. Nora is erg verkouden en ik nam het direct over! Dan merk ik dat ik gewoon minder kan hebben. Ik loop al heel de dag met dat maagzuur tot mn oren en als je dan ook moet hoesten en snuiten en een dikke keel hebt, is het al snel te veel. Vandaag dus heel rustig aan gedaan, nu mn man ook nog thuis was en morgen weer gewoon een dag met Noor samen en boodschappen doen. Dus na boer zoekt vrouw mn bedje opzoeken en hopen op morgen beter…

@Rainbow: Ik ben niet de eerste in de rij, mama van Joel heeft zelfs al haar meldtopic! Maar de kleine mop doet het inderdaad super, ben ik echt heel blij mee!

Liefs!

Vervelend Liske dat je je verlof meteen ziek moet beginnen. Beterschap en ik hoop dat je je vandaag wat beter voelt.

Groetjes,
Sandra

Ja, het gaat zeker beter vandaag. Alleen nog flink wat slijm en snot dat vast zit, maar voel me niet meer grieperig ziek. Komt helemaal goed!

Liefs!

Bijna allemaal al in de 30 weken zwanger… gaat dat snel dames!!
Nog even…

Oh trouwens, ik had helemaal geen vluchtkoffer… heb er niet over na gedacht, en misschien onbewust ook wel extra, omdat ik persè niet in het ziekenhuis wou bevallen…

Ik heb ook een liggingsecho gehad, maar dit is bij ons niet standaard, ik vertelde dat de kleine altijd in stuit heeft gelegen, en zij meende te voelen dat ie wel was ingedaald… dus ging ze voor de zekerheid even kijken hoe hij nu lag… gelukkig lag hij goed… Maar standaard een echo is hier niet… wel jammer…

Liefs, Melanie

Ik had wel een vluchtkoffertje klaar gezet en maar goed ook, ik had m nodig

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Ik had ook een vluchtkoffertje klaar staan en ook ik had hem hard nodig!
Nu zet ik hem ook weer klaar als ik 37 weken zwanger ben, je weet maar nooit…