Liga uit handel, welk tussendoortje

Ik vernam nu pas dat liga 2e stap uit de handel is genomen vanwege het niet snel genoeg smelten. Onze dochter kreeg deze dus geregeld naast de rijstwafeltjes. vond het wel altijd een vreselijke plakboel, maar heeft tot nu toe goed gegaan. Veel van jullie geven koekjes , maar welk merk. Die Bambix koekjes zijn hier nergens te krijgen en ik begreep dat in die nijntjes koekjes honing zat?
Om nu alleen rijstwafeltjes te geven…

groetjes Jeuly

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Soepstengels zijn hier ook erg populair bij beide dametjes En die geven niet zo’n plaksmurrie als de liga’s.

Ik heb zelf maar bambix koekjes gehaald hoewel ik er niet zon grote fan van was, die van 6+ maanden smeltte absoluut niet op de tong en de liga juist wel hier. Maar kon gelukkig al over op 8+ mnd van bambix, die had ik een keer via de kinderopvang in een cadeautje gekregen van een ander kindje en die smelte al op zijn tong weg toen hij nog maar 6 maand was maar eerst de ligas opmaken en dan over, baal er zelf ook van.

Owja ze zijn hier in iedergeval verkrijgbaar bij de Jumbo en de Netto Rama en ehm de Super de Boer

Gewijzigd door - Jaantje op 17 Aug 2010 09:49:23

Bambix Startkoekjes 6 maanden vindt die van mij lekker, juist omdat ze lekker snel zacht worden. Is er geen grotere supermarkt in de omgeving waar je ze evt. kunt halen?
En lange vingers? Maar das weer niet zo handig met al dat suiker hè…

Bambix Startkoekjes 6 maanden heb ik 1 keer geprobeerd maar die waren hard en smolten helemaal niet. Mijn vriend heeft ze maar opgegeten. Wij haalde ze bij de C1000.
Nu krijgt ze thee biscuitjes en heb nog 2 pakjes liga liggen. Vroeg me ook al af wat nu te geven als afwisseling. Lange vingers heb ik ook al eens gegeven maar haal dan wel het bovenste laagje suiker er af. Misschien toch maar eens een pakje rijstwafels kopen. Maar hoor wel dat veel kindjes die niet lekker vinden. Nou ja dan kunnen we ze altijd nog zelf op eten.

Hmm hier smelte ze dus wel snel… heeft ie misschien een hoop speeksel haha

soepstengeltjes… of lange vingertjes (die heb je ook zonder de suiker

Lange vingers, nijtje koekjes of een soepstengel geeft ik. Voordeel van de nijtjes vind ik dat ze klein zijn en dus handig mee te nemen.
Liga heb ik ook wel gehad maar vindt ze onhandig van formaat moet je ze doormidden breken overal kruimels. Voor in de fruit vond ik ze destijds wel makkelijk

Of eventueel een rijstwafeltje, maar ik weet niet of deze wel smelt. Onze zoon is nog niet zover, vandaar.

Hoe lang is Liga 2e stap wel niet verkocht??? En hoe komen ze er nu ineens bij dat het niet snel genoeg smelt??? Is er een 'ongelukje 'mee gebeurt ofzo??? Hier smeltte de liga juist het beste van allemaal. Idd wel een plakboel, maar dat nam ik dan maar op de koop toe. Al die andere koekjes smelten hier ook bijna niet. En als liga gevaarlijk is, dan zijn soepstengels dat helemaal lijkt me, want die smelten al helemaal bijna niet!! Kan iemand mij de logica van dit alles uitleggen aub

mama1980

Ja nou ik snap de logica ook niet hoor, want de liga smelt hier ook meteen. Vandaar die enorme plakboel…anders plakt het toch niet?
En lange vingers, mijn ouders hebben het er de hele tijd over, “kreeg jij vroeger ook hoor” Ik weet het ook niet meer. Die rijstwafels smelten ook veel minder, zijn zo droog, maar eet ze wel. Maar die wil ik haar dus niet elke dag geven. Ga dus nog maar eens op zoek naar die Bambix koekjes.
Mogen trouwens alle gewone theebiscuitjes? Zijn die niet te hard / kruimelig?

@mama 1980 dus sorry begrijp de logica ook niet!
@bakmama de dietiste…???

Ik gaf Senne al snel de dreumeskoekjes van Nijntje… die smolten beter dan de Bambix koekjes

Groetjes van Sascha en Senne

Dat was mijn eerste reactie ook wat raar hier smelt de liga ook altijd heel snel. Zou er iets gebeurd zijn. Maar dat is neit zo zeggen ze. Maar hij word tijdelijk uit de markt gehaald ze gaan de tekst op de verpakking aan passen. En dan komt het wel weer terug.

wij hebben vandaag lange vingers gegeven en die smelten gewoon weg, ideaal dus. Hij vond het ook heerlijk, dus denk dat ik hem er daar gewoon eentje per dag van geef.

22-12-2009 colin geboren

haha zelf ben ik ook nogal skeptisch over de Lange Vinger, al dat suiker enzo
maar mijn moeder gaat ook elke keer weer mag hij ook een lange vinger, ze heeft al een hele voorraad, ik zo nou hij moet zo eten, als hij al zijn eten opheeft vandaag dan mag hij er wel een eet hij toch niet op of dan heeft hij zijn groente half op en geen zin meer nou dan maar een lange vinger gaat er wat makkelijker in zucht haha, maar het zou vast geen kwaad kunnen, maar dat extra energie is hier absoluut niet nodig, jah hij slaapt wat meer, maar aan de andere kant hij is ook super druk bezig met zijn armen te zwaaien en te lachen en te spelen en te oefenen met staan en kruipen dus tja wat wil je ligas zijn hier mijn favoriet, behalve de troep naar de tijd, en vanmiddag een bambix gehad en die ging er ook wel in en eigenlijk helemaal geen troep gehad dus of ik straks weer overga op liga, vind de bambix zelf namelijk zo erg lekker ^^

Hoi Jeuly

Wist ik helemaal niet van de Liga 2e stap. Ik heb ze hier nog op voorraad dus had nog niet gemerkt dat ze uit de handel gehaald zijn. De nijntjes babybeschuit is vanaf 8 maanden, dus die mag je dochtertje al hebben. Heb even op het pak gekeken maar volgens mij zit er geen honing in. En gewoon de liga 1e stap?
Of een lange vinger?

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Wij hebben hier al vrij vlot gewone Liga gegeven.
De “volwassen” versie zeg maar. En dat fietste er ook prima in.
En wel of niet snel smelten?
Kom op, met Stap 2 is dat toch niet zo enorm belangrijk meer?
Dan komt het aan op leren kauwen!

M.

jammer hoor,
ik vandaag naar de winkel LIGA kopen, nergens meer te krijgen (lees nu de topic pas)
Bij ons ging liga vanaf 6 mnd altijd heel goed, Demi at ze gewoon en soms kruimelen met sinaasappelsap, heerlijk vind hij dat.
maarja, ze zullen het wel weten (jammer want Demi was er dol op)
kan ik de liga van 12 mnd kopen? (demi is nu 8 mnd) mischien kruimelen met sinaasappelsap?
De starteskoekjes vind ik minder, die smelten niet zo goed (bij Demi dan) Liga ging perfect.

Ik zal ook lange vin gers in huis halen (dacht te veel suiker, tegen mij is gezegt niet aan te veel suiker laten wennen) en die soepstengels ook een idee.

bedankt voor de tips

quote:
jammer hoor, ik vandaag naar de winkel LIGA kopen, nergens meer te krijgen (lees nu de topic pas) Bij ons ging liga vanaf 6 mnd altijd heel goed, Demi at ze gewoon en soms kruimelen met sinaasappelsap, heerlijk vind hij dat. maarja, ze zullen het wel weten (jammer want Demi was er dol op) kan ik de liga van 12 mnd kopen? (demi is nu 8 mnd) mischien kruimelen met sinaasappelsap? De starteskoekjes vind ik minder, die smelten niet zo goed (bij Demi dan) Liga ging perfect.

Ik zal ook lange vin gers in huis halen (dacht te veel suiker, tegen mij is gezegt niet aan te veel suiker laten wennen) en die soepstengels ook een idee.

bedankt voor de tips

Ja hoor, die kun je rustig gebruiken.
En kijk ook eens naar de samenstelling van de gewone liga.
Dat verschilt niet zoveel. En is in allerlei lekkere varianten te koop.

M.

de Nijntje koekjes gaan ook goed die smelten ook weg. Colin heeft nog geen tandjes dus kauwen wordt lastig

22-12-2009 colin geboren