Liga of wafel eten

hahaha nu we het toch over liga hebben, rico is net eerder wakker geworden, dus eerst even naar het winkelcentrum geweest en daarna een liga gegeven, schoot er weer een stukje in zn keel, weer kokhalzen dus. maar ik keek m zo aan en zei: wat doe je nou?? en hij lachte dus alles is goed

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ha ha ha ja ze lachen om de gekste dingen. Gister ook met morgan, zeg ik heb morgan tandjes au is nie leuk he… en toch lachen door der tranen heen.

Groetjes,

Michèle

fijn dat onze kleintjes zo vrolijk zijn he, rico lacht praktisch de hele dag en danst continu

Ja Morgan iets minder op het moment, maar ja das niet zo gek met die tanden en slaap gebrek. Als het goed is krijg ik dan zo ie zo wel een blije baby terug vandaag want op het kdv is het donker als ze gaat slapen

Groetjes,

Michèle

haha ja dat is netjes en het gekke is dat ze op een ander altijd beter hun best lijken te doen dan thuis

Pff hou maar op, als ik op de creche zeg dat ze haar flessen niet leeg wil eten hoor ik altijd 's middags nou we hadden nergens last van hoor En meer van dat soort dingen…

Groetjes,

Michèle

haha dat is bale he haha ik heb dat altijd als ik met m naar de ka moet ofzo toen in die spuug tijd (wat nu nog is maar je weet wel) en dan zei ik van: ja hij huilt de hele dag (aan de tel) en dan zegt ie van: ja dan kom morgen maar even.
kom ik daarheen zit ie te lachen en vrolijk te zijn zegt die arts: heel de dag huilen zei je? nou ik zie er niks van"
…uhh…i know… ik ook niet!
maar ja ergens ook wel logisch, andere plaats dan thuis kennen ze niet goed, kunnen ze meer indrukken opdoen en zijn dan toch al wat anders dan thuis tja…

Is ook zeker zo, mijn ha vraagt altijd of ik vind dat ze anders is dan normaal want zij zegt ook bij een ander is het altijd leuker en ik ben haar moeder en ik weet of ze anders is. En wat ze ook altijd zegt is dat een lachende baby net zo goed ziek kan zijn als een huilende.

Groetjes,

Michèle

wat heb jij een heerlijke huisarts…meer kan ik er niet aan toevoegen

ha ha ha ik ben ook erg blij met haar, helaas is zij alleen ter vervanging geloof ik.

Groetjes,

Michèle