Lieve poept elke ochtend flink naast luier

dag allemaal!

Ik heb een heel praktisch vraagje en het is ook een beetje onsmakelijk

Lieve poept elke ochtend, net nadat ze wakker is geworden. En dan is het zoveel dat ze helemaal onder zit, inclusief slaapzak, kleertjes etc. Na een week bijna elke ochtend een krijsende dreumes te hebben verschoond, ga ik vandaag luiers kopen die het hopelijk wat gaan oplossen. Ze weegt ruim 10 kilo en 's nachts droeg ze maxi plus (va 9 kilo) van Kruidvat. Wat vinden jullie: maatje groter (vanaf 11 kilo) of het beroemde P-merk? Mijn vriend denkt het laatste, want die zouden wellicht beter aansluiten. Ik twijfel… Wat vinden jullie?

persoonlijk zou ik dan voor een maatje groter gaan maar ik heb dn ook nog nooit het p merk gebruikt dus daar kan ik niet over oordelen.
suc6

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Tja, wij hebben het met Nick ook gehad. We hadden eerst kruitvat luiers. We zijn toen overgestapt op de pampers active ook voor snachts. Nick is bijna 12 kg en krijgt de 5. Misschien een idee voor je meisje…

Groetjes Bianca

Wij hebben altijd de luiers van Pampers. 1 keer heb ik een ander merk gebruikt en helaas hadden we dan s’ochtends hetzelfde probleem. Natte romper en pyama of poep overal. Desnoods dat je pampers koopt en ze alleen voor de nacht gebruikt. Overdat kun je dan gewoon de luiers van Kruidvat gebruiken als je die wel gewoon fijn vind.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Ik had hetzelfde met Minke. Elke dag het hele bed met slaapzak, pyama en de hele boel onder de poep…pfff! Ik gebruikte toen eerst 5-luiers van Pampers en ben overgestapt op 4 + ( ze weegt zo’n 13 kilo) en nu gaat het er nooit meer langs. Ze heeft kennelijk een iets strakkere luier nodig gehad… Misschien heb je wat aan deze tip.

groetjes

Lilypie First Birthday tickers

Met urine dat doorlekt zou ik een maat groter adviseren. Maar met ontlasting zou ik dat niet doen, eerder een kleiner maatje overwegen. Dan sluit het beter aan misschien. Wij gebruiken Pampers; een paar keer een ander merk geprobeerd en dat was nooit een succes. Voor 's nachts gebruiken we de Baby Dry.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker