Lieve medemoeders (vader)


#1

Al heb ik de vader ook al een poosje niet gezien!

Ik meld me hier… Onze kleine baby van toen, is afgelopen week 4 geworden! Maandag start ze na 3 wenochtenden op basisschool! En ik vind het stiekem maar spannend. Manderijnenmeiske niet… die wil zo graag! Haha, vraag me af of ze wel in de gaten heeft dat het nu alle ochtenden is dat ze naar school gaat. Denk het niet.
Ook het afscheid bij de peuters ging maar vlug vlug. Ik vroeg nog of ze wel begreep dat ze echt voor het laatst was, maar daar maakte ze verder niks van!
Voor mij als moeder zijnde weer een mijlpaal… Al 4 jaar met trots deze titel te mogen dragen! Ik had nooit gedacht/verwacht dat het zo zou zijn!! Mooie baan heb ik!

Groetjes Manderijn.


#2

Nog van harte gefeliciteerd. Hopelijk heeft ze het goed nar haar zin op school.


#3

Hopsa, weer een mijlpaal. Haha en zodra ze naar school gaan, gaat het rapido.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#4

Flinke stap naar groter worden! Wel weer een leuke fase hoor! Nog gefeliciteerd met de kersverse 4-jarige!

Groetekes, Sje


#5

Kleintjes worden snel groot he
Enne, let maar op hoor, ze wordt snel nóg bijdehanter…
Over anderhalf jaar is de volgende al aan de beurt,
geniet er nog maar even van!

Ik ben er nog wel hoor, en lees wel mee.
Maar de laatste tijd een beetje druk om te reageren.

M.


#6

Ja gaat inderdaad snel Marsel. Maar alles heeft z’n charme ook wel. En het is een enorm leergierig kind ( van wie ze het heeft?) dus ze is erg ook gewoon aan toe om naar school te gaan. Dat maakt het een stuk makkelijker.

Groetjes Manderijn.


#7

Nog gefeliciteerd!!!
Ik leef met je mee hoor, ik vind het nu ook al stiekem spannend dat jasper na de zomer naar de basisschool gaat (dat duurt nog even maar afgelopen vrijdag hadden we een intake en rondleiding op de basisschool dus ineens voelt dat ook heel dichtbij…)
Sterkte voor jou morgen… en voor je dochter veel (leer)plezier op de basisschool!

Groetjes Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#8

Het moeilijkste is nog wel het op tijd komen… We zijn geen ster in vroeg zijn
We hoorden dan de bel ook al toen we nog over moesten steken. Gelukkig hadden ze meelij met ons, en hadden ze all begrip dat het in de eerste tijd even moet wennen om op tijd te zijn.
Ik was ook wel op tijd weg gegaan, maar met een peuter die dacht dat ie niet over het sneeuw op de stoep durfde duurde alles toch langer!

Groetjes Manderijn.


#9

En hoe was haar eerste weekje (op de tijdsdruk na) op de basisschool?
Dochterlief helemaal blij en mama opgelucht?

Groetjes Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#10

Dochterlief totaal uitgeput, en deze moeder moet erg wennen aan het vroege opstaan
Maar ik ben meer dan trots op mijn meisje. Ze heeft geen enkele keer moeten huilen, is alle ochtenden geweest, weet al hoe het allemaal werkt, en mocht zelfs gymnastieken! Ze is door het dolle heen.
Ze zei gisteren; morgen is het vijdag he mem, want vandaag is het donderdag! Haha… te grappig dat ze gelijk zulke dingen oppikt!
Nu lekker vakantie, en daar zijn we aan toe!

Groetjes Manderijn.