Lieve mama`s


#1

Misschien een heel stom en raar topic…maar… ik droom de laatste tijd veel over andere mannen… de ene keer is het die lekkere hunk Channing Tatum… de andere keer is het een jongen die ik ken…en het gaat er best wild aan toe hihihi bloos bloos… Ik heb wel eens opgezocht wat dat nou betekend… maar er komt niks bijzonders uit… want ik kom niks te kort thuis… er staat alleen iets over

“Droomde u dat u zelf vreemd ging, dan kan hierachter misschien onbewust een verankerde wens naar avontuur en vrijheid steken, de zoektocht naar iets nieuws.” Nou de wens naar vrijheid heb ik echt niet… ik ben in onze relatie zo vrij als een vogel… (op seksueel gebiedt uiteraard niet, maar daar heb ik ook de behoefte niet aan)…

Dromen jullie wel eens aan vreemgaan??

Raar toch dat je zo opeens droomt over dat soort dingen…en kan er ook best met een schuldgevoel mee blijven zitten…

Liefs, Melanie



#2

herkenbaar

En dan vooral over die jongen waar ik tot 2 keer aan toe mee gezoend heb in dezelfde week dat ik mijn nu huidige vriend (dit is de 2e keer, 7 jaar terug waren we te jong) ook tegenkwam.
Bizare is dat we nu ook gewoon maar 2 straten uit elkaar wonen, en ik hem enkel eens tegen kom. Dan kan ik er donder op zeggen dat ik die weer een paar nachten tegen kom!
Op het gebied ‘zoektocht naar iets nieuws’ zou ik het in kunnen vullen als ‘wat als’ want dat vraag ik me best vaak af, wat als ik hem gekozen had i.p.v
Gelukkig kom ik er altijd op uit dat ik dan onze mooie kinderen niet had gehad, en zakt het ook weer… Mens steekt bijzonder in elkaar he?

Groetjes Manderijn.


#3

Oh heel appart is dat hè… Zo reed ik gister avond nog even snel naar de winkel, en aan het einde van onze straat recht voor mn neus, woont mijn ex… we spreken elkaar al heel lang niet meer… (zo`n jaar of 7), maar dan denk ik ook wel eens… oh wat als… ik bij hem was gebleven… Dan had ik ook inderdaad mn lieve kids niet gehad, hadden wij nu geen huis gekocht… etc etc… en was ik misschien wel diep ongelukkig… Dat weet ik natuurlijk niet.

Maar appart is het zeker…

De droom over DIE andere jongen… tja… leuke jongen, knappe jongen… woont helaas nog bij zn vader, en is een heel stuk jonger dan ik! hahaha

Liefs, Melanie



#4

Oh jij doet het gelijk goed! Wat leeftijd betreft
Haha!

Ach weetje, je weet het toch nooit! Ik weet ook niet hoe hij en ik ooit bij elkaar zouden hebben gepast! Hij studeert nu gewoon nog steeds, en ik ben al jaaaaaren moeder Iets wat, wat mij betreft, gewoon echt helemaal bij mij past. Geen idee dus hoe dat dan had gemoeten!

Wat die dromen betreft, soms gaat het er inderdaad wild aan toe, en ik heb me daar dan ook wel eens schuldig over gevoeld. Maar wat doe je er aan? Ik denk niet dat je je dromen kunt beïnvloeden! En eerlijk? Ik droom liever zulke dingen, dan van die horror dromen, die ik ook wel eens heb! Word je zo raar bij wakker!

Groetjes Manderijn.


#5

Ohhhh jaaa die horror dromen… Die heb ik inderdaad ook wel eens… heb jaren geleden eens gedroomd, dat mn opa zelfmoord had gepleegd, en begraven wers in t kanaal… daar lag immers zijn familie ook…hoe bizar… afijn… hij had een briefje geschreven en daar stond op “mijn moeders naam” Omdat je me toch zo haat, schiet me dan door mn hart…pistool ligt in mn pet… waarop mn moeder zei dat ze hem niet haatte… waarop ik riep… Nee ik haat je… en pakte dw pistool en schoot hem door zn hart… ik heb toen ik zwetend wakker werd lopen huilen!!! Pfff achterlijke droom toch!

Liefs, Melanie



#6

Nee, ik droom niet over andere mannen. Althans niet dat ik het me herinner. Wel horror dromen over dierbare familieleden of vrienden. En andersom heb ik toevallig deze week gedroomd dat mijn man vreemd ging. Op 1 dag had ik hem 3 keer in ons bed betrapt met een ander.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers


#7

Herkenbaar! Ik droom regelmatig over een collega van mij en dan lig ik ook met hem in bed. Ik vertelde het laatst op het werk en we hebben er om gelachen. Het is gewoon een leuke, getrouwde man waar ik helemaal niks mee wil (echt puur een collega), maar toch duikt hij regelmatig 's nachts op zeg maar…Geen idee waarom? Ik voel me er ook niet schuldig over verder, want in dromen verwerk je ook dingen en toevallig had ik de laatste weken veel met hem te maken. Waarom ik dan iets met hem heb? Geen idee eigenlijk, maar ik vind het helemaal niet erg om zulke dingen af en toe te dromen. Ik heb ooit in mijn dromen se.ks gehad met BALKENENDE! Hahaha, kan ik hier wel zeggen, iedereen in mijn omgeving kent die droom, doet het goed op feestjes! Raar he? Dromen zijn dus echt bedrog! In het dagelijks leven ben ik niet met andere mannen bezig trouwens, misschien dat ze daarom in dromen oppoppen?? Is gewoon prima lijkt me!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers


#8

Haha Rainbow, met Balkenende.

Dat is pas een nachtmerrie

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers


#9

Hahaha Dat is zeker een nachtmerrie inderdaad Sandra…
Ik heb ook wel eens gedroomd dat Chris vreemging… dit zou betekenen dat je onbewust bang zou zijn om verlaten te worden…

Maar ja wie is dat niet?? Ik zou het heel erg vinden als ik alleen zou komen te staan met de kids… En eng voorral… want hoe ga je alles doen? Lukt t allemaal wel… Nou jaa zal ook allemaal wel goed komen!

Liefs, Melanie



#10

Het was zeker een nachtmerrie, ik was dan ook blij dat het een droom was! Hahahahaha! Ik droom trouwens ook weleens dat ik word bedrogen, is denk ik ook een normale reactie, niemand wil graag alleenstaand achterblijven. Wat ik wel afschuwelijke dromen vind: dromen waarin Eva of Max doodgaat. Heb ik ook weleens gehad. Dan ben ik zo blij dat het een droom is!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers


#11

Oh Rainbow dat heb ik GELUKKIG nog nooit gedroomd, dat 1 van de kids kwam te overlijden…
Wat ik wel eens gedroomd heb, vooral bij Noah, dat ik precies wist hoe hij er uit kwam te zien… en dat klopte na de bevalling ook nog! hahahaha…
En heb wel eens gedroomd da t ik moest bevallen van een verschrikkelijke Aliën… een soort van Chucky…(hoe je het ook schrijft)…

Liefs, Melanie



#12

Herkenbaar… Ik heb het de laatste maanden heel vaak… Maar bij mij past de beschrijving wens naar avontuur en vrijheid wel. Ik voel me echt opgesloten thuis bij mijn gezinnetje en ik verveel me te pletter. Elke dag is een sleur. Ik ben zo blij dat ik over 2 week naar school ga! Dan zal het vast ook minder worden. Bij mij speelt natuurlijk ook dat mijn vriend zwaar depressief is en daardoor niet de vriend waar ik 7,5 jaar geleden voor heb gekozen. Natuurlijk is hij voor het grootste gedeelte nog zichzelf, maar toch mis ik hem echt wel zoals hij was!
Ik droom dan ook geen dromen zoals jullie dat het er heftig aan toe gaat. Ik droom juist dat ik bij een andere jongen in bed lig en het gaat heel liefdevol en met passie. De jongens waar ik over droom komen meestal uit films die we de avond ervoor hebben gezien
Ik droom overigens bijna nooit enge of nare dromen. Zo heb ik nog nooit van mijn leven gedroomd dat er wat met iemand gebeurde van wie ik houd. Mijn enge dromen zijn van mijn hele leven wel op 1 hand te tellen.
Meestal droom ik hele vreemde dromen met totaal geen verband of werkelijkheid.
Wel grappig om het van iedereen te lezen
Ik vraag me overigens ook wel eens af hoe mn leven was gegaan zonder mn vriend, maar als ik dan onze 2 prachtige meiden zie, dan denk ik zulke mooie kinderen had ik met niemand anders gehad En we zitten gewoon ook helemaal op 1 lijn qua opvoeding, beter kan toch niet

Groetjes


#13

Zeker en ik wordt dan ook heerlijk wakker hahahaahah. het zijn wel eens bekende waarvan ik denk getver derrie.
Ik mis wel wat ik bed moet ik zeggen, mijn hecht er noiet veel waarde (meer) aan, misschien dat het daardoor komt dat ik over vreemdgaan droom, alleen is het in mijn droom geen vreemdgaan want mijn man komt er niet in voor hahahah.
Mijn man en ik zijn al 17 jaar samen en ik heb daarvoor een korte relatie gehad dus ik heb het maar met 2 mannen gedaan in mijn leven.
Ik ga een advertentie zetten “gezocht, levens echte droomman voor in bed” hahahaah

Goudvisje, bij jullie is het denk ik op een laag pitje komen te staan door de depressie van je vriend, is niet leuk he. Wij vrouwen willen graag bemind worden toch.

Ik heb ook een keer gedroomd dat Dion dood was, vreselijk ik was er de hele ochtend ontdaan van, het voelde zo echt dat ik bijna huilend wakker werd en gelijk naar zijn kamertje ging om naar hem te kijken.
Ook heb ik heel vaak een levens echte droom gehad dat ik verongelukte, het was een frontale botsing doordat een andere auto op mijn weghelft kwam, er was een keiharde klap en daarna was het stil, alleen de autoradio hoorde ik en kon mij niet meer bewegen.
Sindsdien ontwijk ik die weg waar ik over droomde.

Lilypie Third Birthday tickers


#14

Ohhhh jaaa over autoongelukken droom ik ook wel eens… Vreselijk…

Heb eens gedroomd, dat ook ik in een fronatale botsing terecht kwam, en klem kwam te zitten tussen het stuur…Er moest van alles aan te pas komen om me te bevrijden, maar als ze dat deden zou ik direct dood gaan… Heb mn vrienden en paps en mams nog gesproken… en ben in slaapgevallen in mn droom… Dood dus…

Werd ook echt naar wakker… Bahhhhh

Liefs, Melanie



#15

Ik heb pas geleden (aaron riep eens een nacht niet…dus kan ik dromen) een droom gehad dat ik bij mijn vriend weg ging omdat ik een nieuwe vriend had leren kennen.
Het kwam in de droom zelfs voor de rechter over het voogdij schap!

Zo dom!
nooit niet dat ik een andere vriend zou willen…en dan toch dromen erover!

Gr, Danielle


#16

Ben ik even op vakantie, krijgen we hier opeens dit soort topics

M.


#17

Hihi ik zag Marsel heeft gereageerd staan… Dat wekte nieuwsgierigheid…


#18

Hahahahaha… Sorry!!!

Liefs, Melanie



#19
quote:
Hihi ik zag Marsel heeft gereageerd staan... Dat wekte nieuwsgierigheid..

En dan ben je natuurlijk heel teleurgesteld dat ik alleen
maar zo’n opmerking plaatste…

M.


#20

oh gut, meteen durft niemand meer te posten in dit topic… }

M.