Lieve jordy

Vandaag alweer 4 jaar geleden werd je geboren, waar blijft de tijd dat je 8 weken oud op visite kwam om je verloofde te aanschouwen, die we net voor je verhandeld hadden,4 jaar, een grote kerel, een grote broer, die alweer naar school mag,gezellig naar de juffies, wat zal mama het stil krijgen,ze zal vast nagedacht hebben over 4 jaar geleden toen ze jouw voor het eerst in haar armen had en dacht hallo wondertje, je leeft ademt! en met die vrolijke gedachtes ben je nu alweer toe aan je vierde levensjaar, geniet van de school en alle grote kadootjes die je hebt gekregen vandaag, helaas zit Sofietje hier in turkije maar morgen is ze erweer en zwaaien we weer naar elkaar via de webcam en zal je zien hoe bruin ze geworden is en wat ze allemaal heeft meegemaakt hier in belek,voor nu een heeeele dikke kus en ook eentje voor je papa want die is natuurlijk ook jarig!!
dag lieve grote vent een hele dikke knuffel voor jou alleen!Omdat je zo,n speciaal ventje bent!

groetjes Kim, mama van

en

Wow jordy, pfff…daar wordt IK zelfs stil van, van zo’n lief berichtje!
Super zeg!!!
En helemaal speciaal voor jou vanuit Turkije nog wel!
Liefffff

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

Jeetje, das pas echt bijzonder hoor zon berichtje. Zo lief en dan ook nog helemaal uit Turkije. Gauw uitprinten en op je kamertje hangen.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

wowwwwwwwwwwwwwwww wat een lief berichtje leuk

Lieve, Lieve Sofie,

Je bent ook echt mijn meisje he?! Van uit turkije zelfs denk je aan me!

Ik heb gister met mijn papa mijn verjaardag gevierd.
We hadden mooi weer, dus lekker buiten gezeten, ik heb heeeel veel cadeautjes gehad Een hele grote sleep auto van papa en mama en een heerlijke slagroom taart natuurlijk, van mijn opa en oma kleren (hele stoere) en een waterpistool, Eindelijk heb ik stiften gehad, dat krijg je hoor als je naar de basisschool gaat want dan ben je groot.

een zwembad van mijn superopa (mama’s opa)
een zwaardbellen blaas, nog meer kleren. een knikker spel enz enz eigelijk gewoon te veel om te vertellen…

mama zal zo wel wat foto’s op de computer (compoeter) zetten…

Ik ben veel blij dat je het zo naar je zin hebt ik mis je wel heel erg, moest echt even aan mama vragen waarom je er niet was, maar ik snap het wel hoor! Maar morgen ben je gelukkig weer thuis en gaan we babbelen via de webcam.

Mama heeft je mooie brief uitgeprint en gaat in mijn fotoboek er bij!

Hele dikke kus van Jordy

OOOOO wat verschrikkelijk lief

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin