Liesbreuk

Fabian heeft sinds eind april een liesbreuk…5 mei konden we eindelijk met hem naar het ziekenhuis om het te onderzoeken…hij is op de wachtlijst gezet voor een opratie, deze wachtlijst is hier in het ziekenhuis 2 tot 3 maanden

en nu wachten we dus nog steeds mijn kleine schat heeft er vaak last van, ik heb twee weken geleden weer het ziekenhuis gebelt en gevraagd waar hij nu op de lijst staat. ze konden mij vertellen dat hij op plaats 9 op de wachtlijst staat en dat hij dus pas begin/midden september aan de beurt zou komen. ik vind dit zo erg van mijn schatje hij heeft er steeds vaker last van en je kun een kein kind ook niet uitleggen dat hij gewoon rustig aan moet doen en dat hij dan minder last zou hebben.

ik vond en vind het nog steeds veel te lang duren, dus nu staat hij nog wel op plaats 9 van de wachtlijst maar ook heb ik geregels als er iemand uitvalt ze mijn bellen en dan komt Fabian daarvoor in de plaats, maar ook dit is nog niet gebeurt

zijn er tevoelig meer mensen hier die hier mee ervaring hebben???

Waarom is er een wachtlijst voor een liesbreuk als ik vragen mag?

Het is inderdaad erg vervelend voor zo’n jong ventje om niet lekker vrijuit te kunnen spelen! Lekker voetballen zit er niet echt in denk ik! Succes en ik hoop dat jullie snel aan de beurt zijn!

waarom op een wachtlijst kunje niet naar je verzekering gaan voor wachttijd bemiddeling ik vind dit wel erg langduren

een liesbreuk doen ze met een dagbehandeling en op die afdeling is een wachtlijst…maar ik ga morgen weer met de arts bellen in het ziekenhuis, want hij kan hier gewoon niet langer mee lopen het is voor hem niet fijn en ook voor ons is het niet fijn…er zijn dagen daar gaat het super, maar er zijn ook dagen dan ken ik me eigen zoon niet meer , dan mag ik helemaal niks doen met hem…nog niet eens een schoone kont geven want hij is dan bang (denk ik) dat het weer pijn gaat doen, maar als ik gebelt heb zou ik ff een update geven over wat ze hebben gezegd

Ik heb het ziekenhuis gebelt de arts kon mijn jammer genoeg niet te wordt staan ik heb gevraagd of hij mij terug kon bellen en dat zou hij vanmiddag of morgen doen…zo niet hang ik woensdag weer aan de telefoon, desnood pak ik de bus naar groningen en ga ik de arts opzoeken

Hoi hoi
Ik zou doen wat lieke zegt . Ik zou mijn verzekering eens bellen of dat die niet eens iets kunnen regelen . Of misschien in een ander ziekenhuis . Is hier ook vaak dat je dan sneller aan de beurt bent . Het is nog lang voor dat het september is .
Succes en Groetjes Dorethe

Hoi,

Ik heb ervaring met het bellen van de verzekeraar voor bemiddeling. Werkt supper. Ik ben zelf een keer in een prive kliniek geholpen ik kan zelf niet lopen van de pijn in mijn enkel en de artsen hier maar het ene onderzoek na de ander aanvragen met wachtlijsten om moe van te worden. Toen gebeld kon binnen een week terecht bij de arts in de prive kliniek en twee weken later waren de onderszoeken gedaan en had ik een kijk operatie ondergaan waar ze allerlei litekenweefsel hebben weggehaald.
Ook een keer de verzekeraar voor mijn man ingeschakeld. Vanwegge een reis naar buitenland met het werk. Kon ook hij binnen een week geholpen worden in een ander ziekenhuis in de buurt.

!!!Dus mijn advies niet wachten op die dokter maar verzekerraar bellen. Zeker nu het vakntie is heb je kans dat het nu bij dit ziekenhuis nog langer gaat duren.!!!11

Groetjes

lon106

Dat lijkt mij een goed tip. Je kan het allicht proberen!

hier ook verzekering eens gebeld voor een scan voor mijn man.
En echt ipv 3 maanden wachten kon het ineens binnen 1 maand.
De huisarts kon ook niet voor ons bemiddelen.

zou het echt eens proberen

succes groetjes Gytha

Zou idd de vezekering bellen of een ander ziekenhuis want hier ben je een stuk sneller aan de beurt.
Bij mijn zoontje dachten ze ook aan een liesbreuk. Ik ben toen naar het Sophia kinderziekenhuis in Rotterdam doorgestuurd en daar kon hij binnen twee weken worden geholpen. Bij hem bleek het echter een waterbreuk (een beginnende liesbreuk maar kan nog vanzelf over gaan) te zijn en daar doen ze niks aan, dus hij hoefde toch niet geopereert te worden.

Succes

Willemijn

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Lilypie Tweede Ticker

ik vind het idd een goede tip, de verzekering te bellen, andere ziekenhuis hier in de beurt vind ik geen optie,heb er veel slechte ervaringen mee…

bedank voor de tips

weer een update,

vandaag heb ik de oproep gekregen voor de oparatie, fabian mag 23 juli heen eindelijk het einde is in zicht

Hoi hoi
Kijk dat klinkt al heel wat beter dan september . Gelukkig .
Succes er mee .

Groetjes Dorethe

Dat is gelukkig nog wel te overzien!

Matthijs moet toch ook geopereerd worden aan zijn waterbreuk omdat deze te groot is om zelf te genezen. Gelukkig heeft hij er geen last van dus wij hebben het uitgesteld tot na de vakantie!

Heel veel succes

Gr. Willemijn

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Lilypie Tweede Ticker

Fijn dat het veel sneller kan dan september!