Lieke wil savond's niet slapen

hallo,

Lieke slaapt overdag kei goed en snacht’s slaapt ze ook door!!
savond’s wil ze niet slapen pas na de laatste fles valt ze in slaap.
Rond 20.00uur is ze hartstikke moe maar wil niet slapen. Ze vecht dan echt tegen haar slaap in.
als we haar toch in bedje leggen blijft ze huilen! Als ik haar dan op schoot neem slaapt ze.
Ik ga vannavond is proberen om ze savond’s in bad te doen misschien slaapt ze dan.
Ik vindt het zo zielig want ze is dan echt moe, maar kan zich niet aan haar slaap overgeven.

Hebben jullie tips?

lijkt wel of ze op die tijd gewoon haar hul uurtjes heeft

mijn zoon had dat altijd tussen 20.00 uur en 21.00 daarna sliep hij,deed hem in zijn maxi en foppie is en dan zachtjes heen en weer wiegen

me dochtertje had het onder het avond eten van 17.00 tot 19.00

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

is heel vaak zo hoor dat ze savonds wakker zijn
ik heb ook een tijdje met die van mij savonds beneden gezeten en dan met speen of pink in slaap proberen te krijgen en inderdaad altijd na de fles van 23uur was het goed en dan sliep ze
bij mij heeft het een week of 5 geduurd , legde haar op een gegeven moment wel elke keer in haar bedje , en liet het haar wel eerst proberen , lukte het echt niet dan haalde ik haar naar beneden ,en van de een op andere dag , was het savonds stil
heeeeeerlijk

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 8 mnd

nancy,

inderdaad ze heeft hetzelfde als bij jou.
ik probeer ook inderdaad eerst in haar edje te leggen maar meestal wordt het krijsen. dan haal ik ze eruit en slaapt ze op schoot. misschien is ze savond’s ook wel wakkerder als overdag omdat ze dan zo goed slaapt. maar ze oogt dan wel ontzettend moe. (gapen en zowat slapen op de arm met een speentje)
als ik ze met een speentje in bed ligt huilt ze ook dus ook geen oplossing.

hopelijk gaat het snel over

groetjes Gytha mama van Lieke

als het goed is wel hoor hahaha
ik heb drie kinderen en heb het met alle drie gehad!!! en bij allemaal was het ineens over
maar wel goed dat je het haar wel laat proberen ,laat maar ff huilen ,maar ze weet in ieder geval wel dat haar bedje haar plaats is savonds (niet geheel onbelangrijk hahah)
ze is nu nog heel klein en heeft je ook nog zo nodig , dat vond ik ook , maar even het dag en avond ritme omgooien , door haar steeds op bed te leggen !!

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 8 mnd

Mijn dochter heeft dat ook gehad. Steeds na de fles van 19.00 uur wilde ze niet gaan slapen en bleef maar huilen als we haar in bedje legde. Als ze een tijdje gehuild had, haalde we haar er weer eventjes uit. Van de een op de andere dag was het over. Ik denk dat het ongeveer 3 weken duurde.

Zullen inderdaad wel de huiluurtjes zijn. Baby’s die in voorjaar/zomer geboren worden hebben dat meestal tussen 19.00-22.00 en baby’s van het najaar/winter tussen 17.00-20.00 uur zeggen ze, dus dat zou bij jou dan wel kloppen!

Groetjes,
Inge

inderdaad kan wel kloppen tussen 20.00 en 23.00 wil ze niet slapen.
honger heeft ze dan niet maar is gewoon niet tevreden en moe.

ben inderdaad wel erg blij dat ze de nachten doorgslaapt!! dus die paar uurtjes zien we wel door te komen

groetjes gytha