Liedjes verzinnen

Even een vraagje, Verzinnen jullie kindjes ook zelf liedjes of eigenlijk nieuwe teksten op bestaande melodieen of heeft pappa gelijk en hebben we echt een wonderkind?? Morgan lag net op de commode om aangekleed te worden en ik hoor haar ineens op de maat van vader jacob zingen: Waar is mickey waar is mickey, mickey boven mickey boven… Ik had even zoiets van Oke… Op naar The Voice, Idols en HGT??? Maar is dit zeg maar normaal dat ze dit zo loepzuiver bedenken op deze leeftijd of is Mozart herrezen??

Groetjes,

Michèle

Maar thijs is ouder dan Morgan toch?? Dat ze liedjes verzinnen oke, maar ik wist niet dat ze daar al zo jong mee begonnen. Het kind kan net een 3 woorden zin maken

Groetjes,

Michèle

Leuk hoor! Misschien is Erik dan ook een wonderkind? Hij doet het namelijk ook. Ik versta er soms geen bal van, maar dan is het wel duidelijk dat 'ie aan het zingen is. Zo schattig.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ha ha ha oke dus morgan is wel vlot maar geen wonderkind dus Alleen mijn wonderkind

Groetjes,

Michèle

Hebben ze niet op het kdv die tekst gezongen op dat wijsje? Dat kan misschien ook nog. Maar leuk hoor! Merel komt niet verder dan la-la-la, terwijl ze mij verder de oren van m’n hoofd praat

Groetjes Natasja

Nora komt zover als “Met een poepje…” op de wijs van met een papje van Ome Willem. Of nee, ze doet het eigenlijk wel vaker. Soms neemt ze dag ook door in zang, maar meestal niet op bestaande melodien!

Maar natuurlijk heb je een wonderkind, wij allemaal toch?

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Hahaha geweldig is dat he, Joey doet het ook! Hij zingt vaak zelfbedachte teksten op de melodie van visje visje in het water. Zoals opa opa in het badje, isse nat isse nat! haha
En als hij zelf in bad zit zing ik altijd schuitje/bootje varen theetje drinken, en Joey maakt er dan cola drinken/koffie drinken/ranja drinken van Ik lig vaak in een deuk van al die rare dingen die ik soms hoor! Ik zag vanmiddag dat hij aan het poepen was, dus ik vroeg of ik hem op de wc moest zetten. Nee antwoord hij, nie poep! Dus ik vraag waar is jouw poepje dan? in de hoop dat hij dan toe zou geven dat het in de luier zat, maar hij antwoorde boos dat zijn poepje inne kontje zat! hahaha (wij zeggen kontje ja… ook al zijn we geen bavianen om reacties hierop vóór te zijn)

Groetjes Anouk

Haha grappig zeg dat jullie kindjes al variaties op bestaande teksten maken. Tim vind zingen altijd erg leuk, maar dan als papa en mama het doen. Sinds 2 weken is hij zelf heel veel liedjes aan het zingen. En dan bedoel ik bestaande liedjes, en dat vind ik al heel erg knap. Variaties op teksten doet hij niet. Maar wie weet dat dit nog komt.

Groetjes,
Sandra

Ja hier nog zo’n wonderkind, hahahha en dan vaak in een taal die ik ook niet versta! hihihih

La la la la zingt morgan altijd onder de douche met mij, maar dat komt omdat ik dat zing, maar we zingen dan wel meteen beethoven he Zo van lalala laaaaaaa lalallalaaaaaa la lal lalalaal nou ja jullie snappen het wel.

Maar verder wordt er van alles gezongen hier inderdaad. Leuk dat jullie kids dat ook doen. Kunnen we het ikkebenkinderkoor (zeg dat een 3x snel achter elkaar) oprichten.

Groetjes,

Michèle