Lichtknopjes......hmppfff!

Ian heeft sinds eergisteren de lichtschakelaartjes ondekt. Althans, hij heeft ondekt dat hij, als hij op zijn teentjes staat er bij kan om ze aan en uit te doen…hahaha!!! Dus, eneco zal wel heel blij met me zijn dit jaar!!! Lichtje aan, lichtje uit, lichtje aan, lichtje uit, lichtje aan, lichtje uit…enzovoortssssss~!!! (tja…en "nee, nee!!"betekend "ja,ja!!"dusseh…ik laat hem maar, waarschijnlijk vind hij volgende week iets anders interessants…(de video!!!hahaha!!)

jaaa leuk he!! aan uit aan uit, en dan je boterham in de dvdspeler proppen da’s pas leuk… weet je wat ook erg leuk is het lampje van de pc aan ui aan uit, daar kan ie ook zo goed tegen!!! succes

Oooooh, dat klinkt allemaal wel weer heel erg bekend. Behalve van die boterham in de dvd, dat heeft hij gelukkig nog niet geprobeerd
Maar troost je, het gaat inderdaad ook weer over.

Sterkte

Groetjes Miriam

Hahaha, zie het helemaal voor me!
Stephan is ook helemaal “idolaat” van lichtknopjes en lampen. Alleen bij hem is het na een week niet “overgegaan”.
Hij heeft er nu al maanden “last” van, hahahaha!!
Ach, wat geeft het. Hij vind het gewoon super-interessant en echt veel kwaad kan het niet.

Groetjes, Bianca

ojeeee dat is lachu haha
dylan en kaitlyn dede het beiden

eerst zei ik er wat van maar ja tegen wie ik praate weet ik niet maar ze deden het toch

en idd na een week was het niet leuk meer

wel grappig dat bijna alle kinderen de zelfde streeken hebben

groetjes bianca