Lichte kneuzing in mijn neus

Nou rico was net met zo’n bestuurbaar wagentje aan het ravotten. komt hij ineens kei hard overeind. ik heb dit al eens eerder verteld toen hij dit eerder ook deed.
maar nu!!
mijn neus kraakte behoorlijk en de tranen schoten in mijn ogen van de pijn. vervolgens kreeg ik gigantische hoofdpijn en werd ik straalmisselijk.
nu is mijn neus dus rood en het voelt aardig gekneust
en ik had een verstopte neus hoor, maar die loopt nu aardig los.
verdorie wat doet het zeer, haha nog steeds!!! kleine draak is het!
hij rende vrolijk verder en ik had het gevoel alsof ik pure chloor door mijn neus kreeg, zo hard brande het. op het moment klopt het nog en is mijn hoofdpijn wat weggetrokken door de pijnstilling.
hmm, waarom doet mijn kind aan mama mishandeling daarna kwam hij vragen; mama pijn?
ik zo: ja mama pijn ja…
hij zei oohhhhh…
ik zei dat het wel goedkwam en toen ging hij weer spelen.

AU! Klein draakje

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Nou ja zeg!
Mijn mond valt echt open van verbazing… wij hebben wel vaak het zelfde

Toen met die pil vergeten… nu dit weer… en volgens mij hebben we het vaker gehad.

Vrijdag heeft mijn zoontje mij een kopstoot gegeven op mn neus, ipv dat hij een kusje gaf deed hij opeens zn hoofd heel hard naar voren. Auw.
Meteen flink dik en blauw, na een avond koelen is de kleur gelukkig weggetrokken. Maar het is nog steeds dik en het lijkt of mn neus scheef staat.
Inmiddels is de pijn niet meer zo erg, maar nog wel erg gevoelig, en continu druk op mn hoofd. Bah.

Ben zaterdag naar de HA geweest ivm dat scheve, of hij toch niet gebroken was. Was niet zo gelukkig, en staat ook niet scheef, maar zit dus een zwelling aan 1 kant waardoor het scheef lijkt.

Naja… lekkere jongens hebben wij weer

Maar goed, sterkte met je neus! Hoop dat je een beetje slaapt vannacht… dat kostte mij behoorlijk moeite de eerste nacht

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

AUW!!!

En stoot op je neus doet echt veel pijn! Hopen dat het snel wegtrekt!!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Ik krijg al pijn in mijn neus als ik het lees!!! Wel lief dat ie vraagt of je pijn hebt Beterschap!

haha ja mijn neus is ook aan 1 kant ietsje dikker waardoor het scheef lijkt.
en inderdaad dat is pijnlijk! zeker omdat het ook behoorlijk kraakte.
het gekke is dat hij onder tegen mijn neus aan kwam maar linksboven is het dik en doet het pijn
als ik mijn neus nu ophaal (ik ben verkouden) doet dat echt PIJN!!

@Sussje: wel? haha nou dat voorspelt niet veel goeds, ik zal je waarschuwen als het weer gebeurd, of andersom misschien? dat jij mij waarschuwt aangezien het eerder bij jou gebeurde dan bij mij…dan ben ik vast voorbereidt

Hahahh ik wou niet zeuren dus had t niet geschreven
Maar als er weer eens wat gebeurd zal ik het je even melden, hahaha

Bij mij kwam hij er wel langs boven op. En ook linksboven dik.
Misschien dat het bij jou door de klap vanaf onderen wel aan de bovenkant een beetje ontwricht kan zijn?
Nou ja … we zijn weer lekker bezig iig!

ach zeuren doe je nooit,
als mensen er last van hebben dat je dingen met ze deelt (want eigenlijk is het ook best grappig) dan moeten ze gewoon wegblijven toch?
lekker boeiend.
ik kon er uiteindelijk namelijk hard om lachen, dat ik zo’n stier heb hahaha.
Enne ja meld het inderdaad vantevoren, dan weet ik dat ik beter moet opletten
Het zou kunnen idd dat het wat ontwricht is.
ik heb nog steeds hoofdpijn, ik zei al; lijkt wel een hersenschudding

Denk dat die hoofdpijn van de zwelling komt… zal wel ergens tegenaan drukken.

Bij mij voelt het iig wel zo.
Bah…

Maar moet zeggen… na bijna een week wordt het iets minder

Enne… nee ik kon er niet om lachen

Nou MamavanRico, pas op als je naar buiten gaat, want het velletje van je kin kan tussen de rits van je jas komen
hahah

AU! En heb je al eens gemerkt hoe hard een kinderhoofdje kan zijn? Eva knalde laatst met haar hard knarretje tegen mijn mond, gats, dat deed loeipijn!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

@Sussje: ohnee!!!
sterkte met je kin

@Rainbow; oehhh ja dat doet ook zo gruwelijk zeer.
ik heb daardoor ooit een bloedlip gehad

Pas maar op dat je je neus niet echt een keer breekt want een neusstoot als je je neus al een keer gebroken hebt gehad is tig keer pijnlijker dan een neusstoot tegen een neus die nog niet gebroken is geweest (helaas kan ik het weten…)

Ennuh, gewoon jassen kopen met knopen…kan je kin ook niet vast komen te zitten hahahaha. (er kan hooguit een knoop vanaf vallen, maar pas dan op dat je jezelf niet bezeert als je die knoop er weer op wilt zetten )

mijn neus is al is gebroken geweest, ik ben als kind uit een boom gevallen.
nu is mijn neus nog steeds dik, en rico noemde me bumba vandaag

Haha die Rico toch
Maar eh… tja
Die neus zal nog wel even dik blijven. Is bij mij nu een week geleden, en nu zie je nog een lichte zwelling, maar eindelijk bijna weg
Maar doet nog steeds pijn en druk op mijn hoofd.

ja ik heb ook nog steeds hoofdpijn.
pcm werkt ook niet tegen de pijn, alleen mijn ogen dicht doen en slapen, dan voel ik niks. maar mijn neus (aan de voorkant) is wat gezwollen dus ik snapte wel waarom hij me bumba noemde.
papa hier lag helemaal in een deuk, ik heb hem in tijden niet zo hard horen lachen. hahaha ik vond het ook wel grappig eigenlijk en ja als wij lachen lacht rico natuurlijk ook, maar echt zo quasi overdreven weet je wel?

Inge, dan kan ik me voorstellen dat het heel pijn heeft gedaan. Weet je zeker dat ie niet weer gebroken is? Het blijft een kwetsbare plek hè.