Lichte buikkrampen

Ik ben vannacht veel wakker geweest, doordat ik de hele nacht door lichte buikkrampen heb gehad. Heel vervelend, want ik heb geen idee wat dit is. Heb het nog niet eerder meegemaakt en slaap nog altijd prima. Behalve vannacht dus. Heb al op internet gekeken wat dit kan zijn, maar wordt daar niet echt wijzer van. Heb de kleine vanmorgen al horen schoppen, dus wat dat betreft maak ik me geen zorgen. Maar heb zoiets van hoort dit erbij of niet. Herkent iemand dit?

Groetjes,
Sandra

Waar ik direct aan denk: Een groeispurt van je baarmoeder. Bij mij ging het een week of 4 geleden heel hard. Ik voelde dat inderdaad ook als een kramperig gevoel in mn baarmoeder. Bij de verloskundige bleek inderdaad dat de kleine flink was gegroeid. Ook komt langzaam het hormoon je lichaam in dat zorgt voor meer verweking. Dus daar kan het ook mee te maken hebben, dat je lichaam meer ruimte maakt voor de baarmoeder en baby.

Zolang het niet echt pijnlijk is, zou ik me er in elk geval geen zorgen om maken. Ik denk dat het je baarmoeder is die hard groeit. Kan me niet herinneren het bij Noor gevoeld te hebben, maar nu dus ook. In elk geval vervelend dat je er wakker van hebt gelegen. Slaap je met een voedingskussen of niet? Ik merk dat ik daar veel baat bij heb.

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Niet iets gegeten waardoor je wat kramperig rageerd (lees erwtensoep of zo???)

Groetjes,

Michèle

Wat de krampen kunnen zijn… tja geen idee? Zijn het niet gewoon harde buiken?

Maar eh, HOOR jij de kleine schoppen?

Ik denk idd ook aan harde buiken, en daar weet ik alles van!
Voelt als een kramperig gevoel, heel vervelend. Ik heb het al vanaf de 18e week van mijn zwangerschap ( zie ander topic)
Maar als je het echt niet vertrouwd kan je altijd je vk bellen.

Bedankt voor jullie reacties!

@Liske, het zou idd kunnen dat het een groeispurt van mijn baarmoeder is. Daar heb ik niet aan gedacht. Ik herinner me alleen niet meer bij Tim dat ik krampen heb gehad. Maar goed dat is natuurlijk ook alweer een paar jaar geleden. Het was alleen vannacht en vandaag overdag heb ik nergens last van. Ik slaap idd ook met een kussen tussen mijn benen.

@Michelle, nee ik heb geen gekke dingen gegegeten. Overdag gewoon brood/crackers en s’avonds gekookte aardappels met spercieboontjes.

@Suzsje, hihi dat is wel heel scherp van je! Knap he dat ik de kleine kan horen schoppen Dat moet uiteraard voelen zijn.

@marmama, volgens mij zijn het geen harde buiken. Want dat zijn volgens mij toch echt samentrekkingen die heftig en minder heftig zijn? Misschien heb ik het mis hoor, maar dat dacht ik. En dit is echt constant een heel krampend gevoel. Nou ja heel erg is het niet. Gewoon een licht krampend gevoel wat constant aanhoud.

Groetjes,
Sandra

@ Sandra nee dat zou dat niet moeten doen nee

Groetjes,

Michèle

Bah, vannacht weer ontzettende krampen gehad. Dit keer wel erger als een paar nachten geleden. Niet dat ik krom lig van de pijn, maar het was wel wat erger. Maar goed ga er maar vanuit dat het mijn baarmoeder is die groeit. Heb gisteren wel een drukke dag gehad. S’ochtends gezwommen met Tim, daarna de hele middag gewinkeld en s’avonds kerstfeest van mijn werk. Maar ja ondanks de drukke dag zou je toch denken dat dit gewoon moet kunnen. Lag wel helemaal kapot om kwart over 12 in mijn bedje.

Groetjes,
Sandra