Licht volkoren groei ontbijt

Sinds de kleine 8 mndn is krijgt hij licht volkoren groei ontbijt van Bambix. Maar hierdoor heeft die 4 a 5 poepluiers op 'n dag, ze ruiken weinig tot niet en ik heb het idee dat z’n fruithap er binnen een halve dag weer uitkomt.

Is dit normaal, is het dan al verteerd? Zijn z’n darmpjes er wel klaar voor?

Lilypie First Birthday tickers

Ow, die van mij ook.
Poepen poepen poepen, soms lijkt het wel bij elke luier raak. En idd ook sinds ze groente en bambix krijgt.
Ze kreeg dit met 6 maanden, dus ik denk dat jou zoon er wel klaar voor is, En als ze het niet aankunnen krijgen ze kramp en diarree. Zolang ze groeien en blij zijn is het alleen maar goed, zo’n vlot werkende buik!
Groetjes, Boukje

hier ook soms 4 tot 5 poepluiers per dag, al is het sinds een week wat minder. Vorige week was iedere luier een poepluier. Ik gebruik pyamapapje. Toen ik rijstebloem gebruikte poepte hij weleens een dag niet, maar nu prima!

22-12-2009 colin geboren

ja is dat goed een vlot werkende buik?

Vanmorgen om 11uur kiwi en de pitjes zaten net bij z’n poepluier van oa. (sorry van de details) 16.30uur & 1830uur.

Persoonlijk denk ik dat het niet goed is omdat de spijsvertering wel erg hard gaat. Maar dat kan ik uiteraard helemaal mis hebben. Ik was van plan om morgenochtend geen bambix te geven en een gewone fles. Maar het is dus oke?

Ow, ik bedoelde het niet zo medisch, dat weet ik ook niet.
Maar ik denk dat het geen kwaad kan, Sarah poept na wortel ook altijd oranje, en daar zit ook geen dag tussen hoor.
Ik denk dat ze door de granen een snellere stoelgang krijgen.
Ikzelf wacht ook niet altijd een hele dag als ik zwaar getafeld heb, om het maar zo netjes te zeggen
Maar als je het echt zeker wilt weten, kan je met het cb bellen.
Groetjes, Boukje

nee, volgens mij beter vaak poepen dan weinig…

22-12-2009 colin geboren

idd veel poepen is altijd beter dan niet.

Ik zal vandaag eens 't CB bellen.