Gister helaas geen tijd gehad om te beppen / kletsen met jullie dus … nu even update!
Gisteravond zei ik tegen manlief zullen we het proberen … ik was gewoon beetje zenuw
… Dus wij Levi om 19.00 uur op bed gelegd en gezegd dat we zouden wachten tot hij zelf komt. Dat was om 21,45 uur. Toen meneer een flesje gegeven van 180 + 6 schepjes en na kroelen weer op bed gelegd… (heerlijk ik kon zelf ook om 22.30 naar bed
)…
Vanmorgen om 6.45 hoorde ik Jurian mama roepen (doet hij nooit … grr) dus werd Levi ook beetje wakker. Jurian kreeg aai over zijn bol en het advies om nog even duimpje in zijn mond te doen en op Levi heb ik even niet gereageerd. Rond 7.30 (ik was toen al beneden tafel klaar maken…) hoorde ik Levi meer geluid maken dus ben ik daar speentje erin gaan doen. En met Jurian samen gaan eten… Vervolgens heb ik Levi pas om 8.30 uit bed gehaald omdat hij toen ‘veel’ geluid maakte… en hij het zo keurig had gedaan dat hij wel wat drinken had verdient…
Nu vind ik het vanavond weer net zo spannend hoor …
maar we blijven het gewoon even op deze manier proberen… Dat wil dus wel zeggen dat meneer nu 4 flessen van 180 + 6 schepjes krijgt…