Levi... huilt! UPDATE

Fijn dat je bent geweest en dat er ook een oorzaak is, zodat je aan herstel kan werken. Heeft ze nog iets gezegd over e vooruit gang. Hoeveel keer moet je terug komen voordat het goed is? Of werkt dat zo niet.

Ja ze gaf aan dat ze baby’s altijd snel achter elkaar willen helpen. Dus minimaal week tussen de behandelingen laten zitten. Dus nu moet ik 4 weken achter elkaar terug komen en dan heeft ze hoop dat het voorbij is. Wel is het mogelijk dat als ze keer vallen oid het weer vast gaat zitten, dan gelijk bellen en wordt hij er weer tussen gezet ook al is hij dan bijv al 1 jaar. Ze was heel lief… en zelf ook zwanger dus leefde helemaal mee!! Super is dat hé…

Nu net een puckababy geleend bij vriendin omdat hij nog wel heel onrustig is. Dit mocht ik ook doen van osteopaat. Is een doek tot 3 maanden … dus … ben benieuwd hoe hij daarop reageerd. Dit heeft verder geen invloed op de behandeling van osteopaat…

Hier werkte puckababy heel goed! Succes ermee!

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

was die ook tot 3 maanden? Heb je daarna een andere gekocht of toen gestopt? Sliep hij veel in de doeken?

Vanmorgen weer bij de osteopaat geweest … en hij hoeft niet meer terug. Alles was goed. Mocht ik zelf vinden dat Levi nog niet lekker in zijn vel zit oid dan mag ik altijd terug komen. Maar officieel is hij dus al uitbehandeld… SUPER goed !

Wel heeft hij nu een allergische reactie ergens op. Of in ieder geval … hij heeft uitslag in gezicht. Volgens haar kwam het door de voeding. Hoe weet ze dit? Ze had 2 zakjes voeding. 1 van Nutrilon standaard die ik dus gebruik en 1 van friso hypo alergeen. Ze legde ze om beurten op zijn buikje en voelde daarna de darmen…Daaruit voelde ze dat Levi zijn buik / darmen echt opzette bij de Nutrilon en bij die van Friso niet. Nu moet/mag (want ze zei we verplichten niks) ik overstappen op de Friso…

Hebben meerdere mensen ervaring met de Friso Hypoalergeen? Waarom ik dit vraag is omdat ik hem zo duur vind. Hij kost toch ruim 13 euro… dus 3 euro meer dan de Nutrilon en er zit 200gr minder in de verpakking. De gezondheid is voor mij meer waard hoor begrijp dat goed!! Maar was benieuwd naar eventuele meningen hierover!

Hey Mini-boy!
Wat goed dat Levi klaar is bij de osteopaat. Merk jezelf ook dat het beter met hem gaat? Is hij al wat rustiger?

Wat betreft de voeding. Ik heb zelf geen ervaring met Friso. Wel met HA. Ik gaf Dani de HA van Nutrilon. Dit werd mij geadviseerd aangezien ik na een paar weken al stopte met de BV. Dit zou dan het beste zijn ivm eventuele allergien.
Dani heeft het hier altijd erg goed op gedaan, maar heb nooit gewone Nutrilon gegeven dus kan het niet echt vergelijken. Bij stap 2 ben ik wel gelijk op de gewone overgegaan en dat ging ook gelijk goed.
Ik geloof dat HA wat lichtverteerbaarder is ook.

Hoe maak jij trouwens de flesjes klaar, met gewoon water uit de kraan of met afgekookt water? Een vriendin van mij deed altijd gewoon water uit de kraan (wat overigens ook gewoon mag), maar haar zoontje had toch wel veel last van krampjes etc. Sinds ze afgekookt water gebruikt, heeft hij hier veel minder last van.

Fijn dat jullie uitbehandeld zijn!

Waarom deed ze de test met de gewone Nutrilon en met de HA van Friso? Waarom niet ook de HA van Nutrilon? Hoe dan ook, de HA van Nutrilon beviel hier prima. Bij zes maanden zijn we overgestapt naar de standaard-nr. 2 van Nutrilon en dat ging toen goed. We maakten de voeding aan tot zes maanden met bar-le-duc. Weet niet of dat hielp tegen krampjes, maar gaf ons een gerust gevoel

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Omdat ze de test zelf gedaan had bij haar dochtertje (net zo oud als Jurian) en toen kwam eruit de testen dat er bij de Nutrilon nog veel melk producten (met name voor de koemelkallergie etc) in zitten. Dit in vergelijking met de Friso. Als je de verpakking vergelijk is dit ook zo … de verhouding zijn toch nog wel anders. Daarom dus

Maar open even niet topic want weet niet of deze nog gelezen wordt

Tsjonge, wat een avontuur met al zo’n kein mannetje. Wij hebben de puck hier toen ook gebruikt en dat werkte echt prima! Eenmaal uit de kleine over naar de grotere maat en met zo’n vijf maanden over naar de winterslaapzak met mouwen.

Weet je…ik vind het wel een beetje ‘zweverig’ dat er twee zakjes voeding op zijn buikje worden gelegd en dat zij daaraan kan merken waar hij op reageert… De voedingsstoffen komen niet eens in zijn darmen… als je daadwerkelijk een allergie wilt uitsluiten, zou ik als ik jou was kijken of je bij een KA terecht kunt. Ik weet weinig van osteopathie af, maar naar mijn idee zijn het geen ‘geneesheren’ zoals kinderarts of huisarts toch? Of heb ik dat fout? Maarruh, overgaan naar een HA-voeding kan nooit kwaad natuurlijk

Die tip van het gekookte water vind ik ook erg goed. Wij hebben ook altijd het water vooraf gekookt en een kannetje met water in de koelkast gezet zodat er altijd gekookt water voor handen was bij het maken van de fles. Afgekoeld gekookt water mag je 24 uur bewaren in de koelkast. Wij warmden het op in de magnetron en deden daarna de voeding erbij. Maar je kunt ook het afgekoelde water erin doen en er wat vers gekookt water bij doen om zo het water op de goede temperatuur te krijgen. Zo hoeft er helemaal geen magnetron aan te pas te komen. Want ja…er zijn kinderen die ook reageren op het opwarmen in de magnetron. Vraag me niet hoe dat komt hoor…

Heb je al door de huisarts naar de oortjes laten kijken? Misschien een afwijking (vocht oid) waardoor hij niet plat wil liggen? De onze huilde overdag ook erg veel maar sliep 's nachts wel goed. Wij hebben op een gegeven moment een babyschommel op batterijen gekocht. Ideaal ding! Hij kon bijna helemaal plat liggen en hij vond het heerlijk. Heeft ie best wat in geslapen

Succes met het lieve ventje en ik wilde je ook maar even laten weten dat je toch een heel goede moeder bent

Lief freubeltje!!

Ik geniet steeds meer van mijn mannen. Kan echt hele dag zoet zijn met ze … naast het huishouden. Positief bedoelt!! Ga proberen deze week ook een keer weg te gaan met ze, zodat Jurian ook weer eens zijn opa en oma ziet

Levi huilt duidelijk minder. Huilen went nooit… maar verschil horen we zeker. Ook lacht hij soms. Kortom hij zit beter in zijn vel!! En daardoor mama ook

Levi kan wel plat liggen hoor… Weet niet of ik iets fout heb doorgegeven? Alleen spuugt hij regelmatig nog een beetje als hij ligt. Dus als dit blijft dan ook maar weer de nutriton bijvoegen (Jurian ook gehad)…

Levi kan heel wild zijn in de pucababy waardoor zijn handje er boven uit komt. Maar … wil nog niet definitief de knoop doorhakken om te gaan inbakeren omdat we nog bezig waren met behandelen en nu nog met de voeding.

Wat super dat je niet meer terug hoeft te komen bij de osteopaat.

Hoop voor je dat het zo goed blijft gaan.

Geniet van je mannen!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker