Levi... huilt! UPDATE

Ach lieverd toch
JIJ BENT GEEN SLECHTE MOEDER
Je zoek een oplossing voor Levi
Ow ik zou willen dat ik Levi kon helpen en jullie ook natuurlijk
Meid ik geef je een dikke digi knuffff en hoop dat het snel maandag is
Zodat hij nagekenken word

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin

Miniboy,
je bent zeker geen slechte moeder, want dan zijn wij dat allemaal. Je bent juist een hele goede moeder, juist omdat je met je kindje te doen hebt.
ik herken je verhaal ook heel goed. Mijn jongste had precies hetzelfde. Heel veel huilen, spugen, huilen bij in bad gaan, luier verschonen, je kan het zo gek niet bedenken. Overstrekken etc. Vervolgens ook naar ostheopaat geweest en bleek zijn wervel niet goed te zitten. Na 3 behandelingen ging het wel, maar het geven van de fles, luier verschonen en al het bovengenoemde bleef een drama. Vervolgens naar huisarts gegaan en die stuurde me door naar de kinderfysio en logopodiste. Gelukkig werden we snel geholpen en kreeg ik diverse houdingen en hulpjes aangeboden die ik moest volgen en diverse oefeningen en had al snel resultaat. Ik weet hoe machteloos je je voelt, maar probeer hoe moeilijk het ook is rustig te blijven.
Heel veel sterkte en op naar maandag.
Gr. Natasja

Een dikke knuffel

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lieverd toch wat naar voor jullie en vooral voor Levi. Als eerste wil ik zeggen dat je helemaal geen slechte moeder bent. Zet dat echt uit je hoofd, want jij kunt hier helemaal niets aan doen. Helaas is het voor ouders heel moeilijk te achterhalen waarom een baby zoveel huilt. Het is daarom heel erg goed dat je meteen aan de bel trekt en de osteopaat hebt gebeld. Ik heb echt het idee dat er iets door de geboorte niet goed zit. Dus ik hoop dat het snel opgelost kan worden. Je bent de beste moeder die Levi zich kan wensen, dus lieverd maak je daar niet druk om.

Dikke knuffel,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

Hey meid!
Wat vervelend dat Levi zo moet huilen en niet lekker in zijn vel zit. Heeft hij niet veel last van krampjes? Het is inderdaad wel een idee om iets minder drinken te geven, kijken of dat helpt (vanwege het spugen).
En altijd goed om even bij de osteopaat langs te gaan. Wie weet zit er wel iets dwars.
Sterkte ermee hoor meid, want het lijkt me weer harstikke moeilijk om je kindje zo te zien en horen huilen.
Gaat het verder een beetje goed met 2 kids in huis?
Denk aan je.
Liefs

Jurian is echt (nog steeds) heel lief voor Levi. Gaat hij huilen dan zoekt hij het speentje op om die aan Levi te geven. Of hij gaat hem over het hoofd aaien en zegt Levi niet huilen. Lief hé…

Ook als Jurian op bed ligt en Levi huilt reageerd Jurian er niet op. Slaapt gelukkig gewoon verder. Was wel mijn angst dat ik dan savonds/snacchts met 2 kinderen op zou zitten

Papa was er eerst niet zo’n voorstander van dat ik gelijk naar osteopaat wilde gaan, maar vind het nu toch ook wel fijn. Vooral omdat hij nu 2 dagen ook thuis is geweest en merkt hoe onrustig Levi is. Zelfs op schoot is hij onrustig en kan niet lekker bij je komen zitten. Hij lijkt ergens van de schrikken elke keer… waardoor hij in paniek raakt. Dus … waarschijnlijk pijnscheut oid. Het blijft gissen… en aftellen tot maandag. Hoop dat ze wat vind en hem kan helpen…

Minder voeding vandaag geprobeerd maar … hij blijft happen en gulzig …

Wat fijn dat Jurian zo goed reageert op Levi. Is toch maar afwachten. En dat hij ook gewoon lekker doorslaapt. Dat geeft in ieder geval een stukje rust!
Hoop dat ze jullie maandag verder kunnen helpen!

*bakmama: je mail gelezen. Een liesbreuk kan ik zo gauw niet waarnemen. Begrijp eruit dat ik hem moet uitkleden en dan boven zijn navel de huid omhoog stropen/wrijven? Of begrijp ik het verkeerd?

LIEF JULLIE REACTIES…

hier was papa ook niet zo’n voorstander van de osteopaat, maar wij zijn ook een keer of 4 geweest en hier heeft het wel geholpen. Hopelijk bij jullie ook!!

22-12-2009 colin geboren

Succes vandaag bij de osteophaat. Hoop dat het helpt!

Heel veel succes bij de osteopaat.

Ik hoop echt dat hij jullie kan helpen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Succes, ben benieuwd!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Nou we zijn geweest en het was niet voor niks.
Hij heeft:

• 2 nekwervels vastzitten (oorzaak de sterrekijkerhouding)
  • rechtergehoorgang was iets mee (oorzaak vroege indaling)
  • dunne darm is opgezet

Nu volgende week maandag weer terug komen. Hopelijk is dit de oorzaak van het huilen/krijsen. Ze zei je weet nooit precies waar het vandaan komt, maar dat hij pijn heeft is duidelijk. Ben blij dat ik geweest ben… neemt niet weg dat hij tot nu toe nog steeds onrustig is. Je verwacht wonderen maar het moet tijd hebben

Zie je nou wel dat je geen slechte moeder bent en al vermoedde dat je kindje pijn heeft?? Hopelijk helpt de behandeling van de osteopaat snel en wordt je kindje weer wat rustiger. Niets is zo vervelend als machteloos toezien dat je kindje pijn heeft.

Sterkte!

Ach goss het arme mannetje hopelijk werkt het snel.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Goed dat je geweest bent en dat er iig een oorzaak is van het huilen he.
Hoop dat het snel opgelost kan worden en Levi zich weer wat lekkerder gaat voelen.
Zielig he zo’n klein mannetje.
Sterkte meid!

Fijn dat je de oorzaak weet! Hopelijk kunnen ze het snel verhelpen. Sterkte nog even meis.

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Zo meis dat is een flink rijtje, ach dat kleine menneke…
Hoop voor je dat ze het gaan verhelpen en dat het snel beter gaat worden.

Gr Patries

Arme kleine Levi, nu hopen dat er snel verbetering komt met de behandeling en dat jullie lekker kunnen genieten van elkaar!

Wat vervelend voor Levi dat het meerdere dingen zijn waar hij last van heeft. Ik hoop dat ze dit snel kunnen verhelpen zodat jullie weer een lekker tevreden en pijnvrij mannetje hebben.

Dikke knuffel,
Sandra

Lilypie Derde Ticker