Levi huilt/onrustig/ sprong

Sjonge ik genoot zo van onze boy’s en nu … toch weer even tegenslag. Hij is onrustig. Huilt/jammert regelmatig. Duidelijk een sprong lijkt het… maar dit is al ruim anderhalve week. Hoelang duren die sprongen? En wat moet ik dan doen? Ik kan hem dan toch moeilijk na half uur al uit bed halen? Hij wil dan nl gelijk weer drinken en … dat kan gewoon niet…

Dacht ik lekker schema te hebben … kwijt alweer

Speentje geven, zachtjes wiegen in een wippertje, wandelen zodat hij lekker in de wagen slaapt? Ik zeg ook maar wat hoor . Ik probeerde in die fase ook van alles tot er wat werkte! haha
Sprongetje kan volgens mij best even duren … zet m op het komt zoals altijd weer goed!
groetjes

Ja het blijft wel gissen en lastig met die sprongen hé. Het is nooit leuk als kindjes opeens snachts weer komen maar … om nu nachtvoeding weer te gaan geven? Nee dat wil ik niet! Hij kan zonder dat heeft hij bewezen dus…

Maar ik werk weer en kom dan pas rond 24.00 uur uit mijn werk, als Levi dan rond 5.00 uur ga miepen dan weet je het wel. Papa ronkt door en mama ligt te zweten in bed of hij nu wel of niet zal gaan slapen…

We moeten ook echt even door deze fase heen. Maar dan denk je moet hij uitgebakerd worden zodat hij misschien kan gaan duimen? Doet Jurian ook. Of heeft hij het koud? Of heeft hij kramp? of … of … of… GISSEN GISSEN GISSEN!

psst ; Wat een leuke foto !!

Ik herken dat meteen willen drinken bij het wakker worden ook! Alsof hij zo geprogrammeerd is…Soms maakt Max een ruk van 3 of 4 uur, maar soms miemelt hij al na een uur. No way dat ik hem uit bed haal dan, want dan wil hij weer drinken en hij mag écht niet meer nu dan hij al krijgt. Ik ga dan even wandelen,. of weg met de auto, om die tijd te overbruggen. Boodschappen doen. In de box wil meneer niet lang en de wipstoel is al helemaal brullen geblazen. Moeilijk he!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers