Levi de nacht doorslaapt als

Hier heeft meneer al 4 nachten doorgeslapen en wel de nachten die in het weekend vallen. Dus al niet mama maar papa er uit zal gaan omdat hij vrij is … slaapt meneer heel de nacht

Nou heerlijk hoor. Ondanks dat het maar 1x per nacht gebeurd dat hij komt en dat hij zo weer verder slaapt, ben je die gebroken nachten snel zat!

Maar nu zit ik beetje met dillemma…
Meneer Levi slaapt niet in de box etc. Wel op de arm en in bed. Maar als meneer dus de middag heeft geslapen, dan wil hij daarna niet meer slapen ( is echt huiluurtjes van 17.30 tot de fles …) Daarna wel moe dus dan lekker naar bed. Maar dan komt hij dus snachts wel 1 x … Doe ik hem de hele avond niet naar bed, maar laat ik hem op mijn arm slapen oid dan komt meneer heel de nacht niet. Toch is het ook niet altijd makkelijk om hem eraan te wennen om savonds niet naar bed te hoeven. Moet dan nl nog strijken etc.

Wat zouden jullie doen?

kun jehem niet in slaap wandelen en dan in de wagen laten slapen? Dat deed ik altijd. Colin ging uiteindelijk ook slapen in de wagen zonder dat ik hoefde te gaan wandelen. Maar ik heb honden, dus moet toch altijd eruit. Hiernog steeds het tweede slaapje altijd in de wagen.

22-12-2009 colin geboren

Het gaat mij eigenlijk meer om het idee dat als de avond niet slaapt hij de nacht wel helemaal doorslaapt … en anders niet.

Hij slaapt nl savonds wel maar dan in zijn bedje en denkt hij volgens mij dat het al nacht is

Allereerst wat heerlijk dat hij af en toe al doorslaapt! Dat is echt snel.
Snap je dillemma wel, want als dat helpt de nacht door te slapen.
Ik denk alleen dat ik hem toch in zijn bedje zou doen. Want een vrije avond voor jezelf is natuurlijk ook wel lekker (ook al is het voor het strijken, haha).

ben jaloers op je pas sinds een paar weken slaapt mijn zoon door op 1 keer na standaard om 23.00 word hij wakker
maar ook ik zou hem toch sávonds op bed leggen want die paar uurtjes voor jezelf is natuurlijk heerlijk om even bij te komen enne je strijkt toch niet elke avond?

before you judge me, try hard to love me

quote:
Het gaat mij eigenlijk meer om het idee dat als de avond niet slaapt hij de nacht wel helemaal doorslaapt ... en anders niet.

Hij slaapt nl savonds wel maar dan in zijn bedje en denkt hij volgens mij dat het al nacht is

Kun je hem dan niet beter laten slapen 's avonds?
En er gewoon NIET uithalen voor die late fles.
Daar raakt ie alleen maar door van slag zo te horen.

M.

ja, snapte ik, maar ik bedoel als je hem dan beneden laat slapen in de wagen dan slaapt hij misschien ook de nacht door omdat hij dat ook doet als hij op je arm slaapt

22-12-2009 colin geboren

Lieve schat, je kindje is pas goed een maand oud als ik het goed zie? Gun het wat tijd. zoals eerder aangegeven is het al een luxe dat je kindje op deze leeftijd soms al doorslaapt. Waarom moet je baby al naar zijn eigen bed s avonds? Als hij lekker bij jou op de arm in slaapt valt en dan wel doorslaapt, dan zegt dat toch genoeg? Hij wil gewoon nog bij je zijn. Hele kleine babies hebben de behoefte om bij mama te zijn. Het is voor zo’n klein hummeltje een hele stap van jouw buik naar de buitenwereld. Gun je mannetje en jezelf aub deze momenten en geniet ervan. Laat die strijk maar even voor wat het is. Er komen nog zoveel avonden dat je kindje straks wel op tijd naar bed gaat en dan zou je willen dat je hem nog op je arm kon houden

mama1980

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

lekker dat hij soms al doorslaapt zeg. Persoonlijk zou ik hem 's avonds wel gewoon op bed doen, leuk is het niet die nachtvoedingen maar wel vrij normaal voor zijn leeftijd. Ik zou denk ik wel een beetje bang zijn dat hij er erg aan went om op de arm te slapen. En ik denk dat je dat na een paar dagen zelf ook wel zat word. Ik heb Rens altijd alleen in z’n bedje laten slapen dan sliep hij veel rustiger. Maar goed dat is dus voor ieder kind anders. Maar als hij zo (op die ene nachtvoeding na)goed slaapt in z’n bedje zou ik hier niets aan gaan veranderen.

Hoe is het trouwens voor de rest met hem? Kun je al merken dat het nu beter gaat met die andere voeding?

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ja hoor ik leg hem gewoon op bed. Net wat jullie zeggen het mormeltje is pas 5 weken oud… laat hem nog maar ‘lekker’ komen de nachten die hij zelf wil. Wel geef ik hem snachts minder voeding als overdag… en daar is hij tevreden mee

Marsel: Denk dat het telang is om hem vanaf 19.00 laatste voeding te geven. Denk dan dat ik hem 2x per nacht ga krijgen?! Vind het beetje te vroeg en eng om dit uit te proberen… Maar tzt zal dit zeker een keer gebeuren!

Dat snap ik wel.

Die fles van 19:00 wat later geven is niet een optie?
Of om 19:00 een kleinere fles, en dan de late fles eerder geven?

Roep maar wat hoor
De hele avond met m op de arm zitten lijkt mij in elk geval geen optie.

M.

Het is oergezellig met die kleine op je arm maar … hele avond is wel lang en vind het voor de kleine ook niet goed. Slapen mag hij op bed doen

De fles van 19.00 uur rekken is ook geen optie want meneer zit dan in zijn huilmomenten tot hij die fles gekregen heeft … Maakt hem niet uit of hij hem 's middags om 16.00 uur of 17.00 uur krijgt. 's Avonds is hij altijd verdrietig… tot de fles toe…

Dus we doen het nog maar even zoals meneer het zelf aangeeft. Gewoon zijn bed in en als hij komt krijgt hij slokkie en anders weer een nacht meegenomen voor mama

Marsel: even on-topic hoe is het met vrouwlief?

Wat goed dat hij al een aantal dagen in de week doorslaapt. Haha kan me voorstellen dat je het wel jammer vind dat het precies in het weekend valt als papa eruit moet.

Ik zou Levi ook s’avonds gewoon op bed leggen. Hij zal er toch aan moeten wennen dat hij in zijn bedje in slaap moet vallen en niet op jouw arm. Op zijn leeftijd is 1 nachtvoeding helemaal niet vreemd.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

quote:
...

Marsel: even on-topic hoe is het met vrouwlief?

Dat vind ik toch wel OFF topic hoor
Nog steeds best wel misselijk, alleen 's morgens bij het opstaan.
En daar helpt een crackertje nog tegen ook :smiley:
Verder alles OK.
6 oktober de 20weken echo.

M.