Leverworst

Absoluut niet gewaardeerd wordt door Bo? Smeerworst op brood, vind hij heerlijk. Nog nooit problemen mee gehad. maar een plakje leverworst, bij de slager, of een boterhamworst plakje, nee hoor, is echt niet aan hem besteedt!!
Elke keer als ik de slager binnen kom, krijgt hij een plakje worst> Een stukje lever worst, of een plakje boterhamworst. En elke keer pak ik het uiteindeljk maar aan, doe ik net alsof hij het dadelijk op eet, en is het mama die het uiteindelijk doet, want hij moet er niks van hebben.
Ik durf het niet te zeggen tegen de slager, want ze bedoelen het zo goed, en daarvoor is het nu ook te vaak gebeurt dat we het aan namen (want ja, mischien dat hij het opeens wel lekker vond)
Het is niet ne kwestie van dat hij het niet kan kauwen etc. Hij kan dat heel goed. ALs hij bijna hele kipnuggets kan weg werken, op kauw gebied, dan kan hij dit ook gewoon kauwen. Hij vind het gewoon echt niet lekker!!!

Heb ik een grappig kind, of heb ik een grappig kind!!! Nog nooit gehoord dat een kind van zijn leeftijd zoiets niet lust!!

liefs woezel

hahahah hier nog zo een hoor! Vleeswaren op brood worden er af gegooid, de eerste keer geprobeerd en ze spuugde het zo uit, zelfs kaas word niet gewaardeerd dus ze is ook wel een beetje Malawiaans (houden niet van kaas) smeerkaas gaat nog net! hahahah maar waarom zeg je het niet gewoon joh tegen de slager. Zo van; oohh wat lief van u, maar hij houd er eigenlijk niet zo van! Lijkt me prima hoor! Maar das natuurlijk persoonlijk! Gewoon lekker worstje blijven smeren dan!

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Ach woezel jij ook een extraatje toch Maar morgan moet zo ie zo niks van leverworst hebben wel gelderse worst en zo.

Groetjes,

Michèle

Laat Bo die worstjes maar naar Eindhoven sturen, want Eva is gek op worst! Hoewel…ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ze leverworst at? Wel cervelaat en saucijs enzo, vindt ze zalig! Eef kennende (vr)eet zij Bo’s leverworstje zó op! Ik zou het ook gewoon tegen de slager zeggen hoor. Vanochtend kreeg Eva een winegum van een collega van papa, maar die lust ze niet. Toen zei ik gewoon: ‘Dank je wel, maar Eva lust die nog niet’. En toen gaf ik hem aan mijn vriend, die dol is op die dingen! Hij was er blij mee, haha!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Hihi ik denk idd dat Bo een van de weinige kindjes is die geen leverworst lust. Ik zou het idd gewoon aangeven bij de slager. Bij ons vragen ze altijd mag hij een plakje worst. Hihi Tim lust worst maar al te graag, dus die is er heel blij mee. Maar als hij het niet zou lusten, dan zou ik gewoon zeggen bedankt, maar hij lust het niet. Daar is niks mis mee, lijkt me.

Groetjes,
Sandra