Wij hebben problemen met onze oudste dochter. Zij blijkt nu leverproblemen te hebben. Wij zijn al regulier bezig geweest met van alles en nog wat. Ze is onder behandeling geweest van een kinderarts. Wij zijn er mee gestopt omdat ze niets konden vinden. Nu zijn we alternatief bezig en nu komt er dus boven water dat er leverproblemen zijn. Al vanaf haar geboorte. Ze is ook onder een lamp geweest vlak na de geboorte. Ik was altijd in de veronderstelling dat dat kwam door haar onder temperatuur. Dat hebben ze toen ook tegen mij gezegd. Ze was vlak na de geboorte 36,1 graden. Maar de jongste was nog onder de 36 graden vlak na de geboorte en die hoefde niet onder een lamp. Nu heb ik dus het ziekenhuis opgebeld, maar daar zeggen ze dus dat als er problemen zijn de kinderen naar de kinderafdeling moeten en dat ze daar kinderen niet onder een lamp leggen, maar wel bij de kinderafdeling dus. Nu staat er dus niets over een lamp vermeld in de papieren, terwijl er toen wel tegen mij gezegd is dat zij onder een lamp geweest is. Mijn dochter is ong. een uur weggeweest. Nu vraag ik me af wat ze in dat uur met mijn dochter hebben gedaan.
Nu zit ze dus met een heel dieet. Geen suiker dus. Ze mag alleen naturel chipjes en als drinken water, melk.
Wie kent dit nog meer?