Leven voelen

Hallo allemaal,

Ik ben nu 17 weken en 3 dagen zwanger. Mijn placenta ligt aan de achterkant. Ze vertelden me dat je dan snel leven gaat voelen. Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn met leven voelen. Ikzelf heb nog niets duidelijks gevoeld.

Groetjes Jessica

Ik voelde met 21 weken plopjes. Ik kan het niet echt uitleggen Ineens wist ik het. Ik had mijn placenta aan de voorkant zitten dus bij mij duurde het langer.

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

Ik vond die plopjes net bellenblaas die tegen de binnenkant van je buik kapot plopt.

Groetekes, Sje

Met 19 weken voelde ik de kleine voor het eerst. Ik twijfelde: zijn het m’n darmen of is het de baby? Ze zeggen dat als je deze twijfel hebt, het de baby moet zijn. Het waren hele kleine plopjes inderdaad, als je het voelt weet je het hoor! Zo’n mooi moment, eindelijk contact voor je gevoel.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Heeeeeee meissie, toevallig dat ik vandaag aan je dacht joh…
Ik voelde het ook als een soort bellenblaas bubbeltjes die knapten in me buik. Alles goed met je verder ? Nog misselijk en zo ???

Groetjes

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

ik voelde het ook pas met 20 weken ik vondt het net keline vlindertjes die in mijn buik vlogen.
Bij de tweede voelde ik het met 18 weken maar dan weet je ook wat je moet voelen.

groetjes gytha

Ik voelde het voor het eerst met 17 weken. Idd wat de rest ook zegt kleine plopjes.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

ik voelde met 17 weken de blubjes…

Hier ook vroeger leven ivm de ligging van de placenta. Bij 18 weken voelde ik het zelf heel goed en bij 20 weken kon mijn man het voelen. Jurian is altijd mega druk geweest in mijn buik. Was echt niet nodig om te wachten of hij begon te trappelen (als iemand zijn hand op mijn buik legde dan voelde die het ook gelijk)… vond het persoonlijk wel leuk maar … was het ook wel snel zat hoor! Maar dat komt ws omdat hij altijd in beweging was …

Met Ruben was ik 16 weken zwanger toen ik een soort van plopje voelde,
dacht eerst nog dat ik het me inbeelde.
Nu 11,5 week zwanger en kan niet wachten op het eerste schopje.

Groetjes Marianne mama van Ruben en ??

Hier waren het ook net vlinders die tegen mijn buik aanfladderden aan de binnenkant, zo rond de 18-19 weken. ben benieuwd of ik het nu eerder ga voelen!
groetjes