Leukste dierentuin?


#1

Dit paasweekend willen we een dagje naar de dierentuin,
Welke dierentuin is de leukste voor een peuter van 2?
We zijn in oktober naar Blijdorp geweest, nu liever een andere.
Ik twijfel tussen: Beekse Bergen, Dierenpark Amersfoort, Ouwehand of Burgers Zoo.

Ben benieuwd!


#2

Wij hebben een abonnement op Blijdorp
Maar, ik zou even goed naar het weer kijken voor het weekend, want volgens mij wordt het echt koud!
Ik ben ook een keer in Dierenpark Amersfoort geweest, dit vond ik ook een leuk park.

Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers


#3

Beekse Bergen is heel erg leuk. Zit ook een grote speeltuin bij en bij slecht(er) weer kun je zowieso met je auto door het park rijden.

Verder vind ik alle dierentuinen leuk !
Veel plezier in ieder geval.
Groetjes Nancy


#4

Beekse bergen vind ik zelf het leukste (en is nog het dichtste bij ook voor ons)
heb ze bijna allemaal al wel gezien in nederland… maar daar blijf ik het liefste heen gaan. je hebt een boot tocht, bus tocht, je kunt met de auto gaan net wat je wil. er zit een speeltuin bij. ook een waterpark maar dan kun je beter met de zomer gaan. overigens hadden wij voor beide kaarten (was een actie) maar na een dag dierentuin heb je echt geen zin meer om ook nog naar dat waterpark te gaan, was doodmoe


#5

We hebben een abonnement voor Burgers Zoo. ideaal als het slecht weer is met de bush, ocean en dessert, sinds een week ook een grote binnenspeelhal (ben er nog niet in die speelhal geweest)
Danielle is nu 27 maanden en vind het geweldig.


#6

ik zou ook voor de Burgers in Arnhem kiezen.
vind hem prachtig, zeker met de Ocean, ook als het slecht weer is, kun je goed binnen vertoeven.
weet niet hoe het met de andere parken is,

voor ons is Burgers ook dichtsbijzijnde ruim een half uurtje rijden.

succes met de keuze en alvast heel veel plezier gewenst.

groeten,


#7

Beekse bergen ben ik vorige week geweest, was super leuk. Dat is voor mij echt heel wat want ik ben een enorme muts met dierentuinen want ik heb altijd wat aan te merken op de dierenverblijven qua ruimte en dergelijke. Voor het eerst heb ik daar bij de dierentuin van de beekse bergen geen last van gehad. Zelfs met alle drukte die er toen was ( was de laatste dag van een actie dus iedereen ging nog gauw ) hebben we amper last gehad van die drukte. Je kunt er met je auto een safari maken, met een bus of zelfs met een boot.
Amersfoort is voor mij al een paar jaar geleden en viel me tegen. Ouwehand ken ik verder niet.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#8

Leukste weet ik niet … maar kijk evt voor je ga op mp oid voor kortingsbonnen die aangeboden worden.

Bijv nu bij optimel spaaractie 2e persoon gratis…!! Altijd leuk!

Wij gaan ook weleens naar papegaaienpark in Veldhoven … erg leuk voor kinderen, mogen ze de papegaaien zelf voeren!!