Leuke site


#1

Hallo

ik ben net met een nieuwe site begonnen en ik wilde eens weten wat jullie er van vinden?

Zouden jullie reacties kunnen geven?

Alvast bedankt.
Groetjes Annemien


#2

Welkom op de site Annemien!

Groetekes, Sje


#3

Oh ja, mijn site is www.farmgifts.nl

quote:
Hallo

ik ben net met een nieuwe site begonnen en ik wilde eens weten wat jullie er van vinden?

Zouden jullie reacties kunnen geven?

Alvast bedankt.
Groetjes Annemien



#4

Hoi Annemien,

Gaat het je echt om reacties puur op je site of is het ook wel handige gratis reclame op deze manier?

Dat laatste is namelijk niet toegestaan.

Maar als je lekker mee wilt kletsen op de forums om ervaringen over onze kleine moppen uit te wisselen, van harte welkom hoor! Dus laat in het voorstelforum even weten wie je bent en schuif gerust aan! We zijn altijd blij met nieuwe tips en ervaringen op het gebied van kinderen!

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 29 Aug 2006 15:44:55


#5

Nee, ik ben echt benieuwd wat mensen hiervan vinden. Het is namelijk een nieuw concept van ons bedrijf en ik zou graag willen weten wat jullie daarvan vinden.

quote:
Hoi Annemien,

Gaat het je echt om reacties puur op je site of is het ook wel handige gratis reclame op deze manier?

Dat laatste is namelijk niet toegestaan.

Maar als je lekker mee wilt kletsen op de forums om ervaringen over onze kleine moppen uit te wisselen, van harte welkom hoor! Dus laat in het voorstelforum even weten wie je bent en schuif gerust aan! We zijn altijd blij met nieuwe tips en ervaringen op het gebied van kinderen!

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 29 Aug 2006 15:44:55



#6

Hoi Annemien,

Je bedoelingen zullen ongetwijfeld goed zijn, maar het blijft verkapte reclame, dus ik denk dat het geen verkeerd idee is om voor de zekerheid de webmaster een mailtje te sturen of het op deze manier toegestaan is om de mening van mensen te vragen.

Groetekes, Sje


#7

Hoi Sje

Ik kan het adres van de webmaster niet vinden, weet jij hoe ik hier aan kom?

quote:
Hoi Annemien,

Je bedoelingen zullen ongetwijfeld goed zijn, maar het blijft verkapte reclame, dus ik denk dat het geen verkeerd idee is om voor de zekerheid de webmaster een mailtje te sturen of het op deze manier toegestaan is om de mening van mensen te vragen.

Groetekes, Sje



#8

info@ikkeben.nl

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn


#9

Bedankt.
Ik heb gelijk gemaild.

quote:
[url]info@ikkeben.nl[/url]

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn



#10

Hartstikke goed!

Groetekes, Sje