@coramora, ik wil liever klittebandschoenen. Zodat hij gewoon zelf zijn schoenen aan en uit kan doen. En denk voor de juf ook fijner dat ze niet bij iedereen veters hoeft te strikken.
@rainbow, wat een ontzettend leuke schoen voor Max. Had idd ook al een paar hoge schoenen gezien. Maar die vond ik niet leuk staan bij Tim. Omdat hij hele smalle beentjes heeft en dus hele smalle broekspijpen passen die niet over de schoen heen. Dus dat vind ik geen mooi gezicht.
Afgelopen zaterdag weer naar het dorp geweest, want ik had 1 schoenwinkel nog niet gehad. Maar die ligt ook helemaal uit de route, dus na een hele middag zoeken was ik er vorig weekend klaar mee. Dus nu even geweest en gewoon meteen geslaagd. Leuke klitteband schoentjes van Replay voor 60 eur. Zie onderstaande link.
http://www.ziengs.nl/replay-klittenbandschoen-leer-zwart-jz030001l-026301.html
Ik baal alleen nu wel, want ik zoek even de schoen op zodat jullie die kunnen zien en nu is hij 20 eur goedkoper. Heb ze afgelopen zaterdag gekocht, maar ja hij heeft er al op gelopen. Dus kan ze niet meer terugbrengen naar de winkel en ze via Internet bestellen.
Groetjes,
Sandra